اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی:

حماسه 9 دی نظام و انقلاب را بیمه کرد

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی گفت: حماسه 9 دی پیوند مستحکم ولایت و امت بود که نظام و انقلاب را بیمه کرد.

حماسه 9 دی نظام و انقلاب را بیمه کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، نادر مقدسی صبح امروز در نشست هفتگی حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی با اشاره به حماسه 9 دی گفت: در جریان فتنه 88 مردم با عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری نشان دادند که گوش به فرمان ولایت فقیه هستند و معظم‌له با تدابیر خود بر نقش ولایت فقیه در جامعه اسلامی تاکید کردند.

وی ادامه داد: حماسه 9 دی یکی از حماسه‌های بسیار مهم و سرنوشت‌سازی بود که در طول انقلاب، مردم ایران اسلامی با توجه به بصیرتی که داشتند به‌‌وجود آمده است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه فتنه‌گران و کسانی که از آن‌ها حمایت می‌کردند دست به کار احمقانه‌ای زدند، افزود: جسارت به مقدسات دینی و عزاداری امام حسین (ع) و اصل مهم ولایت فقیه و جسارت به امام خمینی (ره) از کارهای دشمنان در سال 88 بود که مردم ولایت‌مدار ایران به جسارت دشمنان پاسخ دندان‌شکنی دادند.

مقدسی ادامه داد: امروز با توجه به تغییرات در دولت و با گذشت چند سال از خیانت فتنه‌‌گران به کشور عده‌ای قصد دارند که با پیش کشیدن رافت اسلامی و سوء‌تفاهم دانستن جریان فتنه، موجب زنده کردن دوباره فتنه‌گران و سران فتنه شوند، اگر به فرض محال بپذیریم آنچه در سال 88 رخ داد نتیجه سوء‌تفاهم بوده است، باید بگوییم تاریخ پر است از سوءتفاهم‌ها یا بدفهمی‌های خسارت‌بار که کمتر خیانتی هم‌سنگ‌ آن‌هاست و با هیچ ‌جایگزینی نمی‌توان آن‌ها را جبران کرد.

وی با بیان اینکه مردم باید هوشیار و بیدار باشند و از مکر دشمنان غافل نشوند، گفت: دشمنان انقلاب همیشه در کمین بوده و از کوچک‌ترین فرصت به نفع خود استفاده می‌کنند و به انقلاب ضربه می‌زنند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: مردم فریب ظاهر افراد را نخورند و همیشه حق را با حق بشناسند نه با اشخاص و افراد، امام علی (ع) در این مورد فرموده‌اند «حق را بشناس و اهل حق را هم خواهی شناخت» این‌گونه به مملکت آسیبی نمی‌رسد.

مقدسی افزود: خیلی از افراد، جریان‌ها و چهره‌های سیاسی که در آن زمان نتوانستند عمق فتنه را ببینند و کم و زیاد حتی در آن نقش داشتند اکنون باید متنبه شده باشند و بدانند که به نظام ظلم بزرگی شد.

وی اظهار امیدواری کرد که در 9 دی پیوند مستحکم ولایت و امت، نظام و انقلاب را بیمه کرد و این بزرگترین قدرت و سرمایه ماست، خواص نیز باید بصیرت‌افزایی کنند و آن‌هایی که لغزش داشتند امیدواریم متنبه شده باشند.

انتهای پیام/87001/م30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول