اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سازمان بسیج جامعه زنان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

حماسه 9 دی برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی جاودان است

سازمان بسیج جامعه زنان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان طی بیانیه‎ای اعلام کرد: حماسه 9 دی واقعه کم نظیر و برگ زرینی از تاریخ انقلاب اسلامی است که برای همیشه در اذهان مردم جاودان خواهد ماند.

حماسه 9 دی برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی جاودان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه سلمان، با پیروزی انقلاب اسلامی در ایران بزرگ‌ترین تحول جهانی قرن بیستم به وقوع پیوست؛ بنیانگذار این انقلاب با قیام خود غرور ملت‎های مستضعفی را که سالیانی طولانی مورد ظلم قرار گرفته بودند به آنان بازگرداند پیروزی انقلاب اسلامی چه در داخل و چه در خارج از کشور ناظران را با پدیده‎ای تازه در صحنه سیاسی جهان رو به رو ساخت؛ این پدیده بنا به ماهیت اهداف و سرنوشت خود در هیچ یک از معیارهای سیاسی جهان نمی‎گنجد.

در این بیانیه آمده است: انقلاب اسلامی و جنبش‎های اسلامی دشمن مشترکی دارند این دشمن مشترک که همان استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی است همانند کفار قریش استعمارگران اروپایی و صرب‎های نژادپرست کیان اسلام را تهدید می‎کنند.

این بیانیه می‎افزاید: در مقابل انقلاب اسلامی با طرح شعار (نه شرقی، نه غربی) علم مبارزه با دشمن مشترک جهان اسلام را به دوش گرفته است.

این بیانیه می‎افزاید: در چنین شرایطی استعمار گرانی مانند آمریکا و رژیم صهیونیستی به هر بهانه‎ای به دنبال اغتشاش در نظام جمهوری اسلامی هستند تا شاید بتوانند این درخت تنومند انقلاب را سست کنند

این بیانیه می‎افزاید: وقایعی که بعد از انتخابات در سال 88 اتفاق افتاد گر چه توسط گروه‌هایی از داخل کشور هدایت می‎شدند، اما پشتیبانی اصلی این فتنه‎ها از خارج از کشور بوده تا شاید بتوانند عوامل فروپاشی نظام را فراهم کنند؛ اما غافل از اینکه مردم ما همیشه و در همه حال پشتیبان ولایت و نظام جمهوری اسلامی هستند و اجازه نمی‎دهند خون هزاران شهید پایمال شود که نمونه این رشادت‌ها را می‎توان در حماسه تاریخی 9 دی سال 88 مشاهده کرد که واقعه کم نظیر و برگ زرینی از تاریخ انقلاب اسلامی بود.

در این بیانیه آمده است: مردم ما با حضور خود در تمام عرصه‌ها و صحنه‎ها توطئه‎های شوم دشمنان را خنثی می‎کنند و حضور پر رنگ ملت غیور در 9 دی سال 1388 اوج ولایت پذیری مردم و نشان دهنده بصیرت بالای آنها بوده است.

این بیانیه می‌افزاید: ما خواهران بسیجی سازمان بسیج جامعه زنان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با حضور فعال و گسترده در عرصه‎های مختلف سیاسی، علمی، اقتصادی و فرهنگی به منظور حفظ ارزش‎های نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت زعامت ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله خامنه‎ای تلاش خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد تا دشمنان این انقلاب کوچک‌ترین خدشه‎ای به ریشه این درخت تنومند وارد کند.

انتهای پیام/75004/ن/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول