اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تبلیغات اسلامی قزوین:

9 دی تودهنی محکمی برای دشمنان و فتنه‌گران بود

معاون تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: مردم ایران با خلق حماسه 9 دی تودهنی محکمی به یاوه‌گویی‌های دشمنان در داخل و خارج زدند که در طول تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار است.

9 دی تودهنی محکمی برای دشمنان و فتنه‌گران بود

حجت‌الاسلام عباس نظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: مردم ایران با بصیرت و مقاومت در مقابل این فتنه توانستند حماسه بزرگ 9 دی را در انقلاب اسلامی به وجود آورند و یک تو دهنی محکمی به یاوه‌گویان، یاوه‌سرایان و جیره‌خواران آنان در داخل کشور بزنند و همچنین خلق آن درس عبرتی برای کسانی که در فکر توطئه و فتنه در داخل کشور هستند، باشد.

وی با بیان اینکه همیشه در طول تاریخ حق و باطل وجود داشته است، افزود: اهل باطل هر زمانی که نمی‌توانستند رودروی حق بایستند به توطئه، انفاق و فتنه و فتنه‌انگیزی روی می‌آوردند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین بیان کرد: 35 سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و این انقلاب در امواج انواع فتنه‌ها و توطئه‌ها بوده که شدیدترین آن فتنه سال 88 است.

نظری اضافه کرد: برخی افراد در داخل کشور با پیروی از هوای نفس و در خارج نیز دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی استکبار جهانی و در رأس آنها آمریکا، اسرائیل و انگلیس برای رسیدن به خواسته‌های نامشروع، غیرقانونی و غیر منطقی خودشان دست به ایجاد این فتنه زدند.

این مسئول با اشاره به اینکه فتنه‌گران در جامعه ما یک التهابی به وجود آوردند که برای نظام اسلامی هزینه سنگینی محسوب می‌شد، ادامه داد: فتنه 88 در داخل کشور دشمنان اسلام را خوشحال کرد و یک عده نیز که از این انقلاب و نظام سیلی خورده بودند خیال کردند که می‌توانند انقلاب اسلامی را که ریشه‌های آن با خون هزاران شهید سیراب و یک درخت تنومندی شده بود به شکست منتهی کنند.

وی با بیان اینکه ارمنی و مسیحی‌ها و دیگر اهل ادیان به خاطر عزت و آزادگی امام حسین (ع) و اصحاب او یک احترام ویژه‌ای به این امام بزرگوار قائل هستند، ابراز داشت: اما فتنه‌گران ارزش‌ها و اعتقادات دینی ما را خدشه‌دار کردند و دست به کارهای زشتی که حتی برخی غیر مسلمانان به این کار دست نمی‌زنند، زدند.

نظری با اشاره به اینکه شمر و یارانش در روز عاشورا به این امام بزرگوار و اصحاب او حمله کردند و خیمه اهل‌بیت ایشان را آتش زده و فرزندان او را مورد ضرب و شتم قرار دادند، اضافه کرد: فتنه‌گران در روز عاشورا همان کار یزید را تکرار کردند و به عزاداران امام حسین (ع) در مساجد، تکایا و هیئت‌های مذهبی در روز عاشورا حمله کردند و پرچم عزاداری را به آتش کشیدند.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین بیان کرد: مردم ایران با بصیرت و مقاومت در مقابل این فتنه توانستند حماسه بزرگ 9 دی را در انقلاب اسلامی به وجود آورند و یک تودهنی محکمی به یاوه‌گویان و یاوه‌سرایان و جیره‌خواران آنان در داخل کشور بزنند که درس عبرتی برای کسانی که در فکر توطئه و فتنه در داخل کشور هستند، باشد.

وی با بیان اینکه مردم ایران برای انقلاب اسلامی و نظام هزینه‌های سنگینی پرداخت کردند و برای تداوم راه امام، شهدا و انقلاب اسلامی از فرامین مقام معظم رهبری اطاعت و پیروی می‌کنند، ابراز داشت: آنان همچنین در زمان‌های متعددی که احساس کنند بوی فتنه و توطئه می‌آید با بصیرت و دینداری حقیقی آن را خنثی می‌کنند.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین خاطرنشان کرد: ملت عزتمند و قدرتمند ما دارای سرمایه‌های بزرگ مادی و معنوی نیروی انسانی است که در مقابل زیاده‌خواهی دشمنان در هر زمان ایستادگی می‌کنند تا به پیروزی برسند.

این مسئول با اشاره به بیانات رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر اینکه 9 دی در نظام انقلاب اسلامی به عنوان یک حماسه ماندگار است و همانند 22 بهمن و دهه‌فجر از بین نمی‌رود، عنوان کرد: در این روز یک سیلی محکمی به صورت فتنه‌گران و دشمنان زده شد که در طول تاریخ این انقلاب ماندگار می‌ماند و هرگز پاک نمی‌شود.

انتهای پیام/77009/خ40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول