اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم والیبال باریج اسانس کاشان:

حفظ صدرنشینی برایمان مهم‌تر است

سرمربی تیم والیبال باریج اسانس کاشان گفت: حفظ صدر نشینی برایمان مهم‌تر است و برای حفظ آن کار سختی پیش رو داریم.

حفظ صدرنشینی برایمان مهم‌تر است

مصطفی کارخانه امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان ضمن تمجید از عملکرد بازیکنان تیم باریج اسانس این شهرستان اظهار داشت: حفظ صدرنشینی از بدست آوردن آن سخت‌تر است و نیازمند تلاش بیشتر بازیکنان و کادر تیممان است.

وی تصریح کرد: برای دستیابی به قهرمانی لیگ نیازمند فاکتورهای زیادی از جمله تمرینات خوب، بازیکنان تحت اختیار، تاکتیک‌پذیری مناسب تیم، حمایت همه جانبه از سوی مسئولان و تحلیل و آنالیز درست تیم مقابل بوده که تیم ما در تمامی این موارد موفق بوده است.

سرمربی تیم والیبال باریج اسانس کاشان خاطرنشان کرد: تمامی بازیکنان باریج اسانس به مانند یک خانواده در کنار هم بوده و در ناراحتی و شادی‌های همدیگر شریک هستند و این امر موجب شده اگر در برخی پست‌ها دچار ضعف هستیم بازیکنان با کمک یکدیگر نقاط ضعف تیم را پوشش دهند.

کارخانه افزود: در ابتدای فصل برخی بازیکنان  نگاهی متفاوت نسبت به یکدیگر و یا کادر داشتند که امروز همه خود را اعضای خانواده باریج اسانس می‌دانند و به کمک یکدیگر می‌روند و برای رسیدن به هدفشان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

به گفته وی کادر فنی تیم نیز به دنبال شناسایی نقاط ضعف و برطرف کردن آنهاست که بدین منظور قصد داشتیم یک بازیکن در پست چهار دریافت‌کننده در اختیار بگیریم که به دلیل بازه زمانی کم نقل و انتقالات نیم‌فصل موفق نشدیم و اکنون به دنبال جذب یک لیبروی سوم هستیم تا در مواقع ضروری از سیستم دو لیبرو در زمین بهره‌مند شویم

سرمربی تیم والیبال باریج اسانس کاشان در مورد غیبت یک روزه امیر غفور در تمرینات اذعان داشت: با هماهنگی به عمل آمده برای حضور در مسابقات نیروهای مسلح روز جمعه در اختیار تیم نبود، ولی بی‌شک امیر غفور از بازیکنان تأثیرگذار و محوری تیم است و نیازمند حمایت و پشتیبانی است و این تیم متعلق به غفورها و مردم کاشان است.

کارخانه با اشاره به حمایت تماشاگران کاشانی از این تیم یادآور شد: هرچند که به دلیل محدودیت سکوهای سالن برگزاری مسابقه، تعداد کمی در سالن ما را حمایت می‌کنند، ولی بدون شک همین تعداد عاشقانه به تشویق ما می‌پردازند که ما نیز به تبع آن به عشق این تماشاگران بازی می‌کنیم.

وی داشتن چنین تماشاگران فهیم و عاشق را موجب افتخار دانست و از آنها خواستار حمایت تیم تا پایان فصل شد و تأکید کرد: تیم باریج اسانس با قهرمانی در لیگ برتر ایران و حضور به عنوان نماینده والیبال ایران در مسابقات آسیایی جواب محبت مردم و تماشاگران کاشانی را می‌دهد.

تیم والیبال باریج اسانس کاشان در آخرین دیدار نیم‌فصل اول مسابقات و در دیدار تعویق افتاده هفته پنجم در سالن مرحوم کتابچی میزبان کاله آمل است.

انتهای پیام/63010/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول