اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با قرار گرفتن در رتبه سوم گروه نخست

سفیر قم به مرحله نهایی لیگ دسته اول والیبال جوانان کشور راه یافت

تیم والیبال جوانان سفیر قم موفق به کسب مجوز حضور در جمع تیم‌های راه یافته به مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته اول والیبال جوانان باشگاه‌های کشور را کسب کرد.

سفیر قم به مرحله نهایی لیگ دسته اول والیبال جوانان کشور راه یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، والیبالیست‌های جوان و آینده‌دار قمی در ترکیب تیم سفیر بعد از تحمل تمرینات سخت و طاقت‌فرسا در مسابقات مرحله گروهی لیگ دسته اول والیبال جوانان باشگاه‌های کشور حضور یافته و مزد زحمات و تلاش‌های خود را با کسب مجوز صعود به مرحله نهایی گرفتند.

با توجه به نتایجی که تیم والیبال جوانان سفیر قم در مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته اول والیبال جوانان باشگاه‌های کشور کسب کرد، این تیم حالا با حضور در جمع تیم‌های صعود کرده به مرحله نهایی می‌تواند یکی از مدعیان قهرمانی نیز لقب بگیرد.

بعد از برگزاری بازی‌های مرحله مقدماتی در 2 گروه، دیدارهای این مرحله از مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته اول رده سنی جوانان کشور با صدرنشینی تیم‌های والیبال جوانان شهرداری ملکان و شهدای ورزش کرمانشاه در 2 منطقه پیشوا و بوشهر به پایان رسید.

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون والیبال، در مرحله نهایی این رقابت‌ها در منطقه پیشوا 2 بازی برگزار شد که شهرداری ملکان در دیدار نهایی سه بر یک کاله جوان را شکست داد و سفیر قم در بازی رده‌بندی سه بر یک ذوب آهن را از پیش رو برداشت.

در منطقه بوشهر نیز دیدار نهایی بین تیم‌های شهدای ورزش کرمانشاه و گل گهر سیرجان برگزار شد و نماینده کرمانشاه سه بر صفر حریف خود را شکست داد و قهرمان این منطقه شد ضمن اینکه تیم والیبال جوانان شکوفا صنعت کرمان نیز پیشگامان شفق اردکان را از پیش رو برداشت و به مقام سومی این منطقه دست یافت.

رده‌بندی نهایی مسابقات والیبال باشگاه‌های دسته اول رده سنی جوانان کشور در حالی مشخص شد که در گروه نخست به میزبانی هیئت والیبال استان بوشهر و در پایان رقابت هفت تیم مدعی تیم‌های شهدای ورزش کرمانشاه، گل گهر سیرجان، شکوفا صنعت کرمان و پیشگامان شفق اردکان مجوز حضور در مرحله نهایی را کسب کردند و تیم‌های دلیران دشتی بوشهر، مناطق نفت جنوب و شهرداری دزفول به مرحله رده‌بندی رفتند.

همچنین در گروه دوم مرحله مقدماتی این پیکارها که بازی‌های آن به میزبانی شهرستان پیشوا به انجام رسید، تیم شهرداری ملکان در صدر ایستاد، تیم کاله جوان دوم شد و تیم جوانان والیبال سفیر قم حائز رتبه سوم شد تا همراه با ذوب آهن اصفهان چهار تیمی باشند که راهی مرحله نهایی می‌شوند ضمن اینکه در این گروه تیم‌های شهرداری پیشوا، عقاب تهران و فولاد عظیمی گنبد راهی مرحله رده‌بندی شدند.

بدین ترتیب مرحله نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته اول جوانان کشور در آینده با حضور هشت تیم برتر (از هر منطقه چهار تیم) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول