اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به میزبانی دو شهر

روز نخست رقابت‌های والیبال کردستان برگزار شد

روز نخست مسابقات والیبال قهرمانی مردان استان کردستان با برگزاری 6 دیدار در شهرستان‌های بیجار و سروآباد امشب به پایان رسید.

روز نخست رقابت‌های والیبال کردستان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، این مسابقات با حضور 10 تیم از شهرستان‌های مختلف استان در دو شهرستان بیجار و سروآباد از امروز آغاز شده است.

در این مسابقات تیم‌های سنندج، بیجار، قروه، دیواندره، مریوان، بانه، سقز و 3 تیم از شهرستان سروآباد به نام‌های سلین، کارخانه شن و ماسه سروآباد «اورامان» و خود سروآباد در دو گروه حضور دارند، ضمن آنکه تیم دلبران نیز که قرار بود در این مسابقات شرکت داشته باشد، انصراف خود را اعلام کرد.

در گروه نخست بازی‌ها که با حضور 4 تیم بیجار، قروه، سنندج و دیواندره در بیجار جریان دارد ابتدا سنندج 3 بر صفر دیواندره را مغلوب کرد و سپس بیجار نیز با همین نتیجه قروه را از پیش‌رو برداشت.

در گروه دوم بازی‌ها نیز که با حضور 6 تیم سلین، اورامان، سروآباد، بانه، مریوان و سقز برگزار می‌شود، امروز ابتدا بانه با نتیجه 3 بر یک سروآباد را از پیش‌رو برداشت و سپس اورامان با همین نتیجه سلین را مغلوب کرد.

در بازی‌های امشب نیز مریوان با برد 3 بر یک دومین باخت سروآباد را رقم زد و سقز نیز با همین نتیجه بر اورامان چیره شد.

صبح فردا در روز دوم و پایانی این مسابقات در گروه الف، ابتدا سنندج با قروه دیدار می‌کند و سپس بیجار و دیواندره به مصاف هم می‌روند، عصر فردا نیز دو تیم بازنده روز نخست یعنی قروه و دیواندره رودرروی یکدیگر قرار خواهند گرفت و در آخرین بازی این گروه سنندج و بیجار به مصاف هم می‌روند.

در گروه دوم رقابت‌ها نیز صبح فردا بانه و مریوان با یکدیگر بازی خواهند کرد و سپس والیبالیست‌های سلین و سقز با یکدیگر نبرد خواهند داشت.

پس از پایان مسابقات فردا از هر گروه 2 تیم برتر راهی مرحله نهایی خواهند شد و رقابت‌های خود را به صورت رفت و برگشت از 25 بهمن ماه به منظور تعیین تیم قهرمان برگزار خواهند کرد.

گفتنی است تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها باید از بازیکنان رده‌های سنی پایه بهره ببرند و نفرات برتر رده سنی نوجوانان و جوانان برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور از دل این مسابقات انتخاب خواهند شد.

انتهای پیام/79012/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول