اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌و‌گو با فارس مطرح شد

جزئیات قطع برق در دیدار ‌والیبال کاله و شهرداری زاهدان‌

داور بین‌المللی والیبال کشورمان گفت: در مورد قطع یا ادامه بازی والیبال دو تیم کاله و شهرداری زاهدان تابع قوانین و مقررات هستیم.

جزئیات قطع برق در دیدار ‌والیبال کاله و شهرداری زاهدان‌

حسین پورکاشیان داور بین‌المللی هفته یازدهم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور که دیدار کاله مازندران مقابل شهرداری زاهدان را سوت زد، در مورد حواشی این مسابقه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: دو بار قطع شدن روشنایی و برق سالن بازی اختلالاتی را در روند مسابقه ایجاد کرد.

وی افزود: در گیم سوم و چهارم شاهد این مسئله بودیم که اعتراض زیادی را از سوی عوامل،کادر فنی و بازیکنان تیم مهمان در پی داشت.

داور بین‌المللی والیبال و قاضی دیدار دو تیم کاله مازندران و شهرداری زاهدان یاداور شد: مقررات اجازه نمی‌دهد بازی والیبال در زمینی که نور آن بین هزار تا یک‌هزار و 500 لوکس برآورد شد، برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه در این دیدار در دو صحنه روشنایی سالن مسابقه کم شد، ابراز داشت: طبق قانون با هماهنگی ناظر فدراسیون منتظر شدیم تا با مهیا شدن شرایط مسابقه این دیدار از سر گرفته شود که این امر از سوی عوامل تیم شهرداری با اعتراضاتی همراه بود.

پورکاشیان گفت: قانون و مقررات والیبال می‌گوید اگر در زمین مسابقه به هر دلیلی اعم از قطعی برق، پاره شدن تور، تغییر شرایط توپ و مخدوش شدن کف‌پوش اتفاق بیافتد در مدت زمان خاصی باید مشکلات حل شده و تیم‌ها ادامه دیدار را پیگیری کنند.

این داور بین‌المللی کشورمان گفت: جزء این دو صحنه دیدار کاله و شهرداری زاهدان حاشیه خاصی نداشت.

انتهای پیام/86012/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول