اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عربشاهی در گفت‌وگو با فارس:

مسئولان به داد تیم والیبال شهرداری زاهدان برسند

سرپرست تیم والیبال شهرداری زاهدان گفت: مسئولان استان سیستان و بلوچستان به داد مشکلات مالی تیم والیبال شهرداری زاهدان برسند زیرا شهرداری دست تنها است.

مسئولان به داد تیم والیبال شهرداری زاهدان برسند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، تیم والیبال شهرداری زاهدان که سال گذشته با درخشش در لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور توانست به لیگ برتر صعود کند علاوه بر بازی زیبا و کسب نتایج مطلوب اخیر مقابل تیم‌هایی همانند متین ورامین با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کند.

بحث مالی، نگرفتن حق‌الزحمه و داشتن طلب بازیکنان از مهم‌ترین دغدغه‌هایی است که علاوه بر مصدومیت پی‌درپی والیبالیست‌های تاثیرگذار این تیم را می‌رنجاند.

سرپرست تیم والیبال شهرداری زاهدان که امسال تیم‌داری در لیگ برتر را تجربه می‌کند، در حاشیه سفر به آمل و دیدار مقابل کاله مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در آمل ابراز داشت: مشکلات مالی در تیم را تایید می‌کنم زیرا مشکلات در بین تمام شهرداری‌ها وجود دارد و فقط ویژه شهرداری زاهدان نیست.

نادر عربشاهی ادامه داد: شهرداری زاهدان با بضاعت کم در لیگ برتر حاضر به تیم‌داری شد و انتظار داریم مسئولان استان به داد این تیم برسند.

عربشاهی با اعلام اینکه از استانداری نیز انتظار داریم مشکلات مالی‌مان را بررسی کند، گفت: منطقه آزاد و تجاری چابهار، سیمان خارک و سیمان زابل می‌توانند به کمک تیم بیایند زیرا شهرداری تنهاست و بضاعت آن‌چنانی ندارد.

سرپرست تیم والیبال شهرداری زاهدان در پایان یادآور شد: حضورمان در لیگ برتر امتیاز بسیار بزرگی است که همه مسئولان استان باید برای حفظ و حراست از آن بکوشند.

انتهای پیام/86012/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول