اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های لیگ دسته یک والیبال بانوان ایران

شهرداری سنندج صدرنشین را غافلگیر کرد

شهرداری سنندج در ادامه مسابقات مرحله گروهی والیبال لیگ دسته اول بانوان ایران موفق شد با نتیجه 3 بر صفر شهرداری ارومیه صدرنشین گروه یک را مغلوب کند.

شهرداری سنندج صدرنشین را غافلگیر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، دور برگشت این رقابت‌ها از صبح دیروز به میزبانی 2 شهر تهران و قزوین در 2 منطقه آغاز شده است.

در مسابقات منطقه یک که در قزوین در حال برگزاری است امروز و در حساس‌ترین بازی هفته دوم دور برگشت، شهرداری سنندج دقایقی پیش در یک بازی برتر موفق شد در سه گیم متوالی ‌همنام‌ ارومیه‌ای خود را پشت‌سر بگذارد.

این نتیجه در حالی رقم خورد که شهرداری سنندج در روز نخست دور برگشت در سه ست مغلوب نماینده قزوین شده بود و امیدهای بسیار کمی برای برتری در این بازی داشت.

اما نماینده آذربایجان غربی که در بازی قبل با نتیجه قاطع سه بر صفر یگانه‌امواج بندر انزلی را شکست داده بود تصور نمی‌کرد امروز این‌چنین مغلوب والیبالیست‌های کردستانی شود.

به این ترتیب تیم شهرداری سنندج علاوه بر جبران باخت دور رفت در برابر رقیب ارومیه‌ای سه امتیاز دیگر به جمع اندوخته‌های خود افزود و امتیازات خود را به هفت رساند.

در دیگر بازی این گروه تیم والیبال قزوین که با برد دیروز برابر شهرداری هشت امتیازی شده است، در برابر نماینده بندر انزلی قرار می‌گیرد که تنها دلخوش به یک امتیاز دور رفت است.

در جدول رده‌بندی و بدون احتساب نتیجه بازی دوم امروز، شهرداری ارومیه با وجود باخت، دقایقی قبل همچنان با 12 امتیاز در این گروه اول و از بخت خوبی برای صعود برخوردار است.

پس از این تیم نیز قزوین، شهرداری سنندج و یگانه امواج بندر انزلی به ترتیب با هشت، هفت و یک امتیاز در رتبه‌های دوم تا چهارم این گروه جای دارند.

فردا و در آخرین روز بازی‌های این گروه، شهرداری سنندج برابر یگانه امواج بندر انزلی قرار می‌گیرد و شهرداری ارومیه در مهمترین بازی دور برگشت به مصاف قزوین می‌رود.

گفتنی است، در پایان این مرحله از هر منطقه 2 تیم به مرحله نهایی صعود می‌کنند و پس از برگزاری رقابت‌های نیمه‌نهایی و فینال 2 تیم برتر جواز حضور در لیگ برتر والیبال زنان در سال آینده را کسب خواهند کرد.

انتهای پیام/79012/م30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول