اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار جیرفت:

77 هکتار اراضی فرودگاه جیرفت مالکیت شخصی دارد

معاون برنامه‎ریزی فرماندار جیرفت گفت: 77 هکتار اراضی فرودگاه جیرفت مالکیت شخصی دارد.

77 هکتار اراضی فرودگاه جیرفت مالکیت شخصی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، محمود معناصری ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات مستندسازی اراضی فرودگاه جیرفت در این شهرستان اظهار داشت: چند جلسه در این زمینه برگزار شد که با تصمیمات اتخاذ شده، تاکنون روند خوبی داشته و پیگیری‎ها با سرعت در حال انجام است.

وی افزود: سال‎ها پیش هنگام احداث این فرودگاه زمینی در حد نیاز اختصاص داده شد، اما با توجه به پیشرفت‎های منطقه نیازمند توسعه و بهسازی این فرودگاه بودیم.

معناصری تصریح کرد: طی این مدت اراضی ضلع جنوبی فرودگاه جیرفت به تعدادی از مردم و شرکت‎ها واگذار و همین امر موجب ایجاد سدی در برابر توسعه فرودگاه بود که باید نسبت به آن چاره‎اندیشی صورت می‎گرفت.

وی ابراز داشت: مردم و شرکت‎ها نه‌تنها مانع توسعه فرودگاه نشدند، بلکه همکاری لازم را در این زمینه با فرودگاه انجام دادند، اما در این راستا حقی برای آن‎ها ایجاد شده است که باید مورد توجه قرار گیرد.

معناصری عنوان کرد: در پی مستندسازی اراضی فرودگاه جیرفت مشخص شد، 77 هکتار از اراضی این فرودگاه مالکیت شخصی دارد که برای رفع این مشکل مقرر شد، زمین برای مالکان در جای دیگر تأمین شود.

وی اذعان داشت: با توجه به اینکه بسیاری از مسافران پروازهای فرودگاه کرمان مردم منطقه جنوب استان هستند، باید تمام مسئولان تلاش خود را برای راه‎اندازی فرودگاه انجام دهند.

معاون برنامه‎ریزی فرماندار جیرفت با تأکید بر اینکه فرودگاه جیرفت نیاز حیاتی و ضروری منطقه است، گفت: همچنین وجود منابع غنی عظیم و ظرفیت‎ها و استعدادهای فراوانی که در این منطقه وجود دارد، نیاز به بهره‎برداری از این فرودگاه را نمایان‎تر می‎کند.

معناصری بیان داشت: مسئولان سابق اداره‌کل فرودگاه‌های استان کرمان حتی نیاز منطقه جنوب کرمان به ایجاد فرودگاه را انکار می‎کردند، اما با رویکرد مسئولان کنونی این اداره کل کارها با جدیت خوبی در حال پیگیری است که امیدواریم هرچه سریع‎تر به نتیجه برسد.

انتهای پیام/80001/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول