اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با قرعه‌کشی صورت گرفته هیئت فوتبال قزوین

پیشکسوتان فوتسالیست قزوینی حریفان خود را شناختند

با قرعه‌کشی صورت گرفته مسئولان هیئت فوتبال، تیم‌های حاضر در لیگ فوتسال پیشکسوتان باشگاه‌های استان حریفان خود را شناختند.

پیشکسوتان فوتسالیست قزوینی حریفان خود را شناختند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مراسم قرعه‌کشی مسابقات فوتسال باشگاه‌های استان در حالی در هیئت فوتبال استان قزوین برگزار شد که رئیس و دبیر کمیته پیشکسوتان و نمایندگان تیم‌های حاضر در این مسابقات  حضور داشتند.

طبق قرعه‌کشی صورت گرفته مسئولان برگزاری این رقابت‌ها 16 تیم حاضر در این مسابقات در مرحله مقدماتی در چهار گروه چهار تیمی قرار گرفتند تا پس از برگزاری این مرحله چهره هشت تیم صعودکننده به مرحله حذفی این رقابت‌ها مشخص شود.

بدون شک برگزاری لیگ پیشکسوتان فوتسال استان علاوه بر اینکه می‌تواند موجبات تحرک دوباره جسمانی این ورزشکاران را فراهم کند، می‌تواند نقش مهم و تأثیرگذاری را در راستای شادی و نشاط و بالا بردن روحیه آنان داشته باشد.

مسئول کمیته مسابقات هیئت فوتبال استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: بر اساس قرعه‌کشی صورت گرفته از سوی مسئولان هیئت فوتبال استان تیم‌های دارایی، نفت، ملوان و 22 بهمن در گروه نخست رقابت‌های لیگ فوتسال پیشکسوتان استان قرار گرفتند و تیم‌های پاس الف، پاس ب، دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) و منتخب عمارلو هم در گروه دوم این مسابقات به مصاف یکدیگر می‌روند.

محمدابراهیم شوشتری با اشاره به اینکه تیم‌های لاله، آموزش و پرورش ناحیه یک، مشعل و شاهین هم تیم‌های حاضر شده در گروه سوم مسابقات لیگ فوتسال پیشکسوتان استان را تشکیل می‌دهند، عنوان کرد: تیم‌های جانبازان، پیام، مقاومت الوند و استقلال هم از دیگر تیم‌های حاضر در این مسابقات هستند که در گروه چهارم این رقابت‌ها با یکدیگر پیکار می‌کنند.

مسئول کمیته مسابقات هیئت فوتبال استان قزوین با اشاره به برگزاری رقابت‌های لیگ فوتسال امیدهای استان بیان کرد: در هفته چهارم این رقابت‌ها تیم‌های کشاورز قزوین، عاشقان مهدی (عج) و هیئت فوتبال آوج موفق شدند مقابل رقیبان خود به برتری دست پیدا کنند.

شوشتری تصریح کرد: در این مسابقات که روز گذشته برگزار شد، تیم کشاورز قزوین با نتیجه سه بر صفر علم و ادب الوند را از پیش رو برداشت، وحدت محمدیه با نتیجه پنج بر یک عاشقان مهدی (عج) را شکست داد و در آخرین دیدار برگزار شده هفته چهارم این رقابت‌ها تیم هیئت فوتبال آوج با نتیجه مقتدرانه هفت بر یک تیم ماهان قزوین را درهم کوبید.

انتهای پیام/77004/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول