اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

نمایندگان فوتبال مازندران به دیدار حریفان می‌روند

نساجی مازندران و پرسپولیس شمال نمایندگان فوتبال مازندران در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور در هفته سیزدهم به دیدار حریفان می‌روند.

نمایندگان فوتبال مازندران به دیدار حریفان می‌روند

به گزارش خبرگزاری فارس از قائمشهر، در هفته سیزدهم فوتبال دسته اول جام باشگاه‌های کشور نساجی مازندران در یاسوج مهمان شهرداری این شهر  است.

 نساجی مازندران در این فصل دستخوش اتفاقات زیادی بود که در یک جابه‌جایی 48 ساعته که مدیران این تیم برکنار شده بودند، دوباره به تیم بازگشتند و با پرداخت مبالغی از قرارداد بازیکنان به تیمداری ادامه دادند.

در ابتدای این کار شاهد برکناری یونس گراییلی سرمربی سابق این تیم بودیم و در ادامه حضور برادران دست‌نشان در راس کادر فنی این تیم پرطرفدار بود.

 نساجی که در نیم فصل به علت عدم تمکین مالی تمرینات خاصی را پشت‌سر نگذاشت.

اما در آن سوی تیم پرسپولیس شمال آن هم که حال روز بهتری نسبت به همشهری خود ندارد باید در وطنی قائمشهر مقابل تیمی قرار بگیرد که از لحاظ مالی اوضاع نسبتاٌ بهتری نسبت به این تیم دارد.

به گزارش فارس،تیم نساجی مازندران در گروه (الف) با کسب 16 امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی قرار دارد و تیم پرسپولیس با هفت امتیاز نخستین تیم سقوط کننده است چراکه در انتهای جدول گروه (ب) قرار دارد.

انتهای پیام/86017/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول