اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر:

استان بوشهر استعدادهای نابی در فوتبال دارد

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: استان بوشهر در عرصه فوتبال استعدادهای نابی دارد که نمونه‌هایی از آن را در تیم‌های مختلف ملی مشاهده می‌کنیم.

استان بوشهر استعدادهای نابی در فوتبال دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، رضا جمشیدی عصر امروز در بخش دوم همایش روابط انسانی در فوتبال اظهار داشت: استان بوشهر ظرفیت‌های زیادی در عرصه منابع انسانی در ورزش دارد و ورزشکاران این استان حائز رتبه‌های برتر کشوری شده‌اند.

وی بیان کرد: بوشهر استانی فوتبال‌خیز است و استعدادهای ناب فوتبالی دارد که در تیم‌های ملی خوش می‌درخشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر تصریح کرد: حسین ماهینی در تیم ملی فوتبال، مسلم مسیگر، مصطفی کیانی و سه بازیکن دیگر در تیم ملی فوتبال ساحلی و علیرضا صمیمی در تیم ملی فوتبال سالنی از نمونه‌های بارز استعدادهای فوتبالی بوشهر هستند.

جمشیدی اضافه کرد: تیم فوتبال ساحلی دریانوردان اخیراً تحت پوشش منطقه ویژه پارس جنوبی قرار گرفته و این امر نوید آینده‌ای درخشان را برای این تیم می‌دهد.

وی ابراز داشت: ایرانجوان بوشهر نیز با بضاعت کم و مشکلات مالی که داشته موفق شد قهرمان نیم فصل لیگ دسته اول شود و امید داریم با همت مسئولان و بازیکنان و حمایت‌های استاندار ورزش دوست بوشهر سال آینده به لیگ برتر صعود کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با اشاره به قهرمانی ایرانجوان خورموج در مرحله نخست لیگ دسته سوم کشور، ابراز داشت: باید آنچنان که در شأن بازیکنان ملی‌پوش و قهرمانان ورزشی است از آنان حمایت کنیم.

جمشیدی اضافه کرد: حضور دکتر سالاری به عنوان استاندار بوشهر را به فال نیک می‌گیریم و از توجه نمایندگان مجلس به ورزش تشکر می‌کنیم و معتقدیم با اتحاد و همدلی می‌توانیم ظرفیت‌های ورزش را در استان بوشهر توسعه دهیم.

انتهای پیام/66006/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول