اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فراهان:

9 دی هشدار به فتنه‌‌انگیزان داخل و خارج از کشور بود

فرماندار فراهان گفت: حماسه 9 دی درس عبرت برای جداشدگان از خط انقلاب و ولایت و هشدار به فتنه‌‌انگیزان داخل و خارج از کشور بود.

9 دی هشدار به فتنه‌‌انگیزان داخل و خارج از کشور بود

مجید مومنی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: حماسه تاریخ‌‌ساز 9 دی قطب‌‌نمای آینده حرکت‌های بعدی مردم و مسئولان در برخورد با هرگونه توطئه و فتنه علیه نظام اسلامی چه در داخل و چه در خارج از کشور است.

وی تصریح کرد: خروش با عظمت ملت بزرگ ایران اسلامی در 9 دی 88 که برای تجدید بیعت با مقام معظم رهبری و پشتیبانی از ولایت فقیه همراه بود، نشان داد که ملت ایران همچنان مقابل توطئه‌های جدید دشمنان هوشیار خواهد بود.

فرماندار فراهان ادامه داد: دشمن با راه‌اندازی فتنه در سال 88 سعی داشت تا اهداف دیرینه خود را در کشور پیاده‌‌سازی کند که در این راستا با توطئه‌ها و برنامه‌های از پیش تعیین شده، انتخابات ریاست جمهوری را در کشور مورد هدف قرار داده و با ادعاهای دروغین قصد داشت مردم را نسبت به نظام و مسئولان بدبین کند.

مومنی با بیان اینکه دشمنان برای رسیدن به اهداف خود انتخابات ریاست جمهوری و ادعای تقلب در این انتخابات را مورد هدف قرار دادند، یاد‌آور شد: متاسفانه عده‌ کمی از افراد ساده لوح و کج‌اندیش نیز این ادعاهای دروغین را باور کرده و به دشمنان پیوستند که خوشبختانه ملت ایران برای پاسخ به دشمنان در روز 9 دی در حرکتی خودجوش و در راستای اطاعت از فرامین رهبری به خیابان‌ها آمده و با مشت‌هایی گره کرده آخرین هشدار را نیز به دشمنان داخلی و خارجی دادند.

وی با بیان اینکه 9 دی اوج عزت و بیداری ملت هوشیار ایران اسلامی بود، ادامه داد: ملت همیشه در صحنه ایران نشان دادند حاضرند در این راه خطیر جان خویش را نثار کنند و در 9 دی سال 88 اکثریت مردم به‌ویژه جوانان کفن‌پوش به میدان آمده بودند تا اوج ولایت‌داری خود را به رخ جهانیان بکشانند.

به گفته فرماندار فراهان، حماسه 9 دی نشانگر بصیرت و آگاهی و بیداری ملت ایران و حساسیت بالای آنان نسبت به انقلاب و محوری‌ترین مفهوم انقلاب یعنی ولایت است.

مومنی تصریح کرد: خروش مردم در راهپیمایی 9 دی نشان داد که ملت ایران پیوندی عمیق با ولایت فقیه و ارزش‌های دینی دارند و اجازه نخواهند داد دشمنان کوردل ضربه‌ای به ولایت فقیه وارد کنند.

فرماندار فراهان بصیرت و دشمن‌‌شناسی مردم را مرهون هدایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: زخم‌ خوردگان از امام راحل و انقلاب اسلامی و منافقان کوردل گمان می‌کردند با لشکرکشی خیابانی و با حمایت‌های مالی بیگانگان و رسانه‌های خارجی می‌توانند به این کشور ضربه وارد کنند که توکل بر خدا و تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی در این روز دشمنان ایران اسلامی را ناکام گذاشت و بر اقتدار و عظمت کشور افزود.

وی با بیان اینکه در خلق حماسه 9 دی اطاعت و ولایت‌مداری مردم به اثبات رسید، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب محور وحدت، عزت و همدلی و انسجام است که با پیروی از ایشان می‌توان تمام فتنه‌ها را خاموش کرد.

انتهای پیام/87001/م30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول