اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در مجتمع دانشگاهی امیرالمؤمنین (ع) اصفهان:

9 دی بازخوانی حضور تأثیرگذار مردم در مقابل با استکبار جهانی بود

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در مجتمع دانشگاهی امیرالمؤمنین (ع) اصفهان گفت: 9 دی بازخوانی حضور مردم در مقابل با استکبار جهانی و همچنین جواب کوبنده‌ای به افرادی بود که فکر می‌کردند مردم ایران از خط امام و انقلاب خود دست کشیده‌اند.

9 دی بازخوانی حضور تأثیرگذار مردم در مقابل با استکبار جهانی بود

حجت‌الاسلام محسن طالب‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی فارس در اصفهان اظهار کرد: با توجه به تحولات اخیر منطقه‌ای، داخلی و حتی در عرصه بین‌المللی باید گفت تبری جستن و برائت از دشمن و استکبار جهانی و بیان شعارهای همیشگی مرگ بر آمریکا، اسرائیل و انگلیس باید پر رنگ‌تر از قبل در 9 دی امسال نیز توسط مردم فهیم و بصیر ایران سر داده شود.

وی بیان کرد: نقش روشن خائنانه مستکبران یاد شده در فتنه 88 و جریان براندازی نظام ایران و همچنین اخلاق قلدرمآبانه و زورگویان آنها در روند مذاکرات هسته‌ای اخیر دلیلی بر ادامه سردادن شعار مرگ بر آنها در سالروز حماسه 9 دی است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در مجتمع دانشگاهی امیرالمؤمنین (ع) اصفهان تصریح کرد: در بحث حماسه 9 دی چندین نکته قابل تأمل و بیان است، از جمله اینکه حماسه 9 دی نمادی از مردم‌سالاری دینی بود، چرا که مردم بعد از اینکه احساس کردند باید در دفاع از نظام و انقلابشان بیایند، به صحنه آمدند و به بهترین شکل حضور پیدا کردند.

وی افزود: دومین نکته‌ای که در حماسه 9 دی قابل‌ بیان است، روحیه دینداری و ولایت مداری مردم به منصه ظهور نشست و غیرت دینی مردم به صورت خودجوش و یکپارچه  نشان داده شد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در مجتمع دانشگاهی امیرالمؤمنین (ع) اصفهان اذعان کرد: نکته بعدی، بصیرت سیاسی بالای عوام بود، مردم در صحنه آمدند و با حضور خود در حماسه 9 دی به تعبیر رهبر معظم انقلاب در اقدامی به موقع و به هنگام  جلوتر از خواص حرکت کردند.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار مبنی بر اینکه چگونه می‌توان از قدرت حضور مردم در مدیریت آینده انقلاب بهره برد گفت: مردم ما ثابت کردند که هرکجا که انقلاب و نظام جمهوری اسلامی به آنها نیاز داشته باشد، حضور خواهند یافت.

طالب‌پور گفت: این بصیرت و هوشیاری بالای مردم، وظیفه خواص و مسئولان را بیشتر می‌کند چرا که باید از این  قدرت فوق‌العاده به بهترین نحو بهره ببرند.

وی تاکید کرد: 9 دی بازخوانی و بازشناسی حضور تأثیرگذار مردم در مقابل با استکبار جهانی بود و همچنین جواب کوبنده‌ای به برخی از افرادی بود که فکر می‌کردند مردم ایران از خط امام و انقلاب خود دست کشیده‌اند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در مجتمع دانشگاهی امیرالمؤمنین (ع) اصفهان اضافه کرد: پاسداشت حماسه 9 دی  نشان‌دهنده و تاکید دوباره مردم بر خط اصیل امام راحل و انقلاب اسلامی ایران است.

انتهای پیام/63030/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول