اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرستان برخوار:

9 دی توطئه را در نطفه خفه کرد

امام جمعه شهرستان برخوار با بیان اینکه 9 دی توطئه را در نطفه خفه کرد، گفت: اگر فتنه‌ای دیگر بخواهد صورت گیرد، باز هم همین ملت بصیر، آگاه و شجاع همیشه در صحنه ایران حضور پیدا خواهند کرد.

9 دی توطئه را در نطفه خفه کرد

حجت‌الاسلام مسعود سرافراز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به فرا رسیدن سالروز حماسه نهم دی که روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نام‌گذاری شده است، اظهار کرد: دلیل آن حمایت خودجوش مردم بعد از توهین به عاشورا و ارزش‌های اسلامی بود.

وی افزود: این ملت همیشه در صحنه زمانی که دیدند این‌ها به هیچ عنوان کوتاه نمی‌آیند و این‌گونه رفتار می‌کنند، خودجوش به میدان آمدند و بار دیگر اسباب و اثاثیه فتنه و فتنه‌گر را در خانه جمع و آنها را به زباله‌دان تاریخ انداختند.

امام جمعه برخوار با بیان اینکه عده‌ای که در انتخابات 88 مردود شدند، باید گفت تنها از انتخابات نبود که مردود شدند، بلکه از همه چیز مردود شدند، ادامه داد: فتنه‌گران مردود شده که به نوعی نسخه دشمنان نظام را پیچیدند، به توصیه‌های مقام معظم رهبری گوش ندادند و علت اینکه امروز از آنها به بدترین نوع و شکل یاد می‌شود نیز همین است.

وی تاکید کرد: اگر فتنه‌ای دیگر بخواهد صورت گیرد، باز هم همین ملت بصیر، آگاه و شجاع همیشه در صحنه ایران حضور پیدا کرده و آن فتنه را در نطفه خفه خواهند کرد.

سرافراز با بیان اینکه مردم پشت سر رهبری و نظام ایستاده‌اند، تصریح کرد: مشروعیت این نظام از خداوند متعال و اسلام است، اما مقبولیت آن به دست همین مردم همیشه در صحنه است.

انتهای پیام/63023/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول