اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه باشت:

9 دی حماسه‌ای فراموش نشدنی در تاریخ ایران اسلامی است

امام جمعه باشت گفت: 9 دی حماسه‌ای فراموش نشدنی در تاریخ ایران اسلامی است.

9 دی حماسه‌ای فراموش نشدنی در تاریخ ایران اسلامی است

حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، ضمن گرامی‌داشت سالروز حماسه شور و شعور اسلامی ملت با بصیرت ایران در 9 دی اظهار کرد: 9 دی حماسه‌ای فراموش نشدنی در تاریخ ایران اسلامی است و لازم است که هر ساله این روز با عظمت و باشکوه‌تر از پیش یاد شود.

امام جمعه باشت تصریح کرد: در همین خصوص مردم شهید پرور و حامیان همیشگی ولایت و امامت شهرستان باشت همزمان با سراسر میهن اسلامی ایران در سالروز گرامی‌داشت 9 دی در تجمعی عظیم شرکت خواهند کرد.

وی ادامه داد: تجمع بزرگ مردمی در روز بصیرت، نشانه وحدت امت اسلامی در حفظ از آرمان‌های مقدس اسلام و ایران و مقابله در برابر دشمن همیشه حقیر ایران اسلامی است.

این مسئول ضمن دعوت از عموم مردم جهت شرکت در این تجمع که برای نشان دادن یکپارچگی ملت برای محکوم کردن فتنه و فتنه‌گران است، اذعان کرد: حضور مردم در این تجمع یک‌بار دیگر مشتی محکم و سنگین بر دهان دشمنان اسلام و ایران خواهد زد و به آنان متذکر خواهد شد که ملت ایران اسلامی هنوز سرباز و مطیع امر ولایت است.

عبودی از مردم خواست که با هوشیاری کامل همچون حماسه 9 دی که با تدبیر و آگاهی ملت نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کرد در همه عرصه‌ها حضور یابند و پشت سر ولایت با عزت و اقتدار حرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: در این مراسم مسئولین نیز در کنار آحاد مردم حضور خواهند یافت و به جهانیان اعلام خواهند کرد که هم‌چنان سرباز ولایت و پیرو دستورات و اوامر مقام معظم رهبری هستند و در صفوف متحد ملت جای هیچ روزنه‌ای نفوذی برای دشمن نخواهد بود.

حجت‌الاسلام عبودی محل و زمان این تجمع را ساعت 10 صبح روز 9 دی‌ماه در جوار گلزار شهدای شهرستان باشت اعلام کرد.

انتهای پیام/82007/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول