اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور:

مردم در 9 دی چشم فتنه را کور کردند

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور با انتشار بیانیه‌ای به مناسبت 9 دی اعلام کرد: مردم با حضور آگاهانه و مقتدرانه در 9 دی چشم فتنه را کور کردند و میخ باطل بر تابوت دشمنان نظام مقدس اسلامی کوبیدند.

مردم در 9 دی چشم فتنه را کور کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در بیانیه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور به مناسبت 9 دی آمده است: روز 9 دی 88 شکوه پیوند ناگسستنی امت با امام خویش بود که در سیل خروشان انسان‌های عاشق و ولایت‌مدار متجلی شد.

این بیانیه می‌افزاید: روزی که فتنه‌گران و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در میان حجم عظیم امواج امت اسلامی نفسشان برید و مرگشان رقم خورد، مردم حسینی‌منش ایران اسلامی نشان دادند که اکسیر فتنه‌گران با ترکیب و پیوند اعتقادی و عاطفی امت و رهبری ناکام ماند.

این بیانیه ادامه می‌دهد: روز 9 دی 88 مردم عاشورایی ایران اسلامی بیعت خویش را با رهبر بصیر انقلاب اسلامی به اثبات رساندند و با حضور آگاهانه و مقتدرانه خویش چشم فتنه را کور کردند و میخ باطل بر تابوت دشمنان نظام مقدس اسلامی کوبیدند.

این بیانیه خاطرنشان می‌کند: اینک ما بار دیگر در سالروز حماسه پرشکوه 9 دی بیعت مجدد و ناگسستنی خویش را با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره)، شهیدان والا‌مقام و مقام معظم رهبری اعلام کرده و به دشمنان زبون نظام و عوامل وابسته اثبات می‌کنیم که این راه را با وحدت و تبعیت تا سپردن انقلاب اسلامی به صاحب آن حضرت ولی‌عصر (عج) فاتحانه ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/2202/ز/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول