اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه پاسارگاد:

9 دی روز بصیرت و تجدید بیعت با رهبر فرزانه انقلاب است

فرمانده سپاه ناحیه پاسارگاد گفت: 9 دی روز بصیرت و تجدید بیعت با رهبر فرزانه انقلاب است که خروش ناگهانی و پرصلابت مردم، دشمنان قسم‌خورده جمهوری اسلامی را سر جای خود نشاند.

9 دی روز بصیرت و تجدید بیعت با رهبر فرزانه انقلاب است

حسین زارعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پاسارگاد اظهار داشت: 9 دی تجلی حضور عالمانه مردم فهیم جمهوری اسلامی ایران بود که نشان دادند در هر زمان و با هر شرایطی پشت این انقلاب ایستاده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه پاسارگاد افزود: فتنه 88 مانند دمل چرکینی زیر پوست انقلاب اسلامی به دنبال بزرگ شدن و تورم بود که در حوادث انتخابات سال 88 به ناگاه بیرون آمد و قصد داشت تا با آلوده و غبارآلود کردن فضای جامعه نقشه‌های پلید دشمنان را پیاده کند.

زارعی ادامه داد: عدم شناخت واقعی مردم ایران و جایگاه والای ولی فقیه از سوی دشمنان و  حضور حماسی مردم در 9 دی باعث شد تا دشمنان نتوانند سناریوی خود را در مورد این انقلاب پیاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: 9 دی روز بصیرت و تجدید بیعت با رهبر فرزانه انقلاب است که خروش ناگهانی و پرصلابت مردم، دشمنان قسم‌خورده جمهوری اسلامی را سر جای خود نشاند.

فرمانده سپاه ناحیه پاسارگاد گفت: 9 دی در آن شرایط همان نقش 13 آبان و روز تسخیر لانه جاسوسی را ایفا کرد و باعث تداوم و عمیق‌تر شدن ریشه‌های انقلاب در یکی از سخت‌ترین امتحانات و شرایط ممکن خود شد چراکه مردم ما با بصیرت‌افزایی به زیبایی و قهرمانانه این حماسه را خلق کردند.

زارعی گفت: هیچ دولتی و نظام سلطه‌ای نمی‌تواند با مردم یک کشور درگیر شود و به پیروزی برسد.

این مسئول با بیان اینکه دشمن همیشه در کمین نظام اسلامی ما بوده است، تصریح کرد: دشمن برای ضربه زدن به این نظام از تمام فرصت‌ها و امکانات استفاده می‌کند اما ما باید هوشیار و آگاه و بابصیرت باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه پاسارگاد بیان داشت: زمانی که مردم فهیم و ولایت‌مدار کشور در روز عاشورای 88  فهمیدند که بحث دشمن تقلب در انتخابات نیست و آن‌ها به دنبال این هستند که نظام اسلامی را به چالش بکشند و رکن رکین ولایت فقیه را که عمود خیمه انقلاب است را می‌خواهند مورد تعرض قرار دهند، در 9 دی به میدان آمدند و بساط فتنه و فتنه‌گران را برچیدند.

وی همچنین از اجرای برنامه‌های متنوعی در شهرستان پاسارگاد به مناسبت 9 دی خبر داد.

انتهای پیام/2448/ح20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول