اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه راور:

پیام حماسه 9 دی پشتیبانی از ولایت و رهبری است

امام جمعه راور گفت: پیام حضور حماسه ملت ایران در 9 دی ‌این است که ما پشتیبان ولایت و رهبری هستیم.

پیام حماسه 9 دی پشتیبانی از ولایت و رهبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از راور، حجت‌الاسلام علی تویسرکانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته راور ‌اظهار داشت: فردی که به یاد خدا و در مسیر بندگی خدا باشد هیچ وقت هوای نفسانی و قدرت‌طلبی و زیاده خواهی نمی‌تواند وی را از مسیر بندگی خارج کند.

وی با اشاره به حدیثی از امام علی (ع) که سه مطلب تقوی الهی، زیاد به یاد مرگ و رستاخیز بودن و زهد و پارسایی را مورد سفارش قرار داده‌اند، تصریح کرد: همه مسلمانان باید با توکل به خدا، خیر و برکت را از او بخواهند و باور داشته باشند که همه کاره خداست.

تویسرکانی به هفتم دی ماه ‌سالروز تشکیل نهضت سواد‌آموزی به فرمان امام خمینی (ره) در سال 1358 اشاره کرد و گفت: در سایه این دستور امام راحل در سال 58 افراد بی‌سواد در سراسر کشور بسیار اندک و ناچیز شده‌اند.

وی بیان داشت: در حال حاضر 66 نفر سوادآموز در شهرستان راور مشغول سوادآموزی هستند که از این تعداد، 18 نفر در سه مقطع اولیه و 48 نفر در مقطع چهارم تا ششم هستند.

تویسرکانی اظهار امیدواری کرد که با همدلی و پشتکار افراد بتوانیم به زودی جشن پایان بی‌سوادی را در شهرستان راور برگزار کنیم.

وی با تسلیت 28 صفر سالروز رحلت جانسوز پیامبر اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و روز آخر ماه صفر شهادت امام رضا (ع)‌ به همه محبان درگاه و بارگاه قدس رضوی اظهار داشت: افتخاری بزرگ برای ملت مسلمان ایران است که بارگاه منور این امام همام در کشور ما قرار گرفته و امروز هر چه خیر و برکت نصیب این امت می‌شود‌ به واسطه وجود ضریح و بارگاه مطهر رضوی در این سرزمین است.

وی افزود: جریان فتنه 88 یک خطر بزرگ بود و ساخته و پرداخته داخل هم نبود دشمنان در فتنه 88 به بهانه تقلب در انتخابات ریاست جمهوری آغاز شد و با حمایت مستقیم سرویس‌های جاسوسی کشورهای بیگانه و بهائیت و اراذل و اوباش و همچنین سران فتنه صورت گرفت.

امام جمعه راور با اشاره به فرمایشات حکیمانه مقام معظم رهبری در واکنش به طرح موضوع انتخابات آزاد از سوی برخی افراد اظهار داشت: در سال 88 دشمنان تلاش کردند با ایجاد فتنه آسیبی به نظام ایران وارد کنند، اما این فتنه و برنامه‌های دشمنان با عنایت خداوند، امام عصر (عج) و تدبیر رهبر معظم انقلاب خنثی شد.

تویسرکانی گفت: در آشوب‌ها از آنان شاهد توهین به مقدسات بودیم که این موضوعات غیرقابل چشم‌پوشی بوده و دشمنی آنان را با اسلام و انقلاب بیان می‌کند.

وی بیان داشت: پیام حضور حماسه ملت ایران در 9 دی ماه سال 88 این بود که ما پشتیبان ولایت و رهبری هستیم و تا پای جان از اسلام، نظام و ولایت دفاع می‌کنیم.

تویسرکانی خاطر نشان کرد: در این شرایط سخت و پیچیده، ملت بصیر و فهیم در 9 دی سال 88 منسجم و متحد در حمایت از اصل ولایت و انقلاب اسلامی به میدان آمدند و دشمن را مأیوس و ناامید کردند.

تویسرکانی در سخنان خود به مناسبت 9 دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت اظهار داشت: فتنه 88 حاصل دسیسه و برنامه‌ریزی چند‌ساله صهیونیسم و استکبار بود که تقلب در انتخابات را بهانه قرار دادند، اما با هوشیاری و بصیرت بالای ملت یک بار دیگر در چشم مردم خوار شدند و برای همیشه مورد تنفر ملت واقع شدند.

انتهای پیام/2446/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول