اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رفسنجان:

راز جاودانگی نظام ولایتمداری مردم است

امام جمعه رفسنجان گفت: راز جاودانگی نظام ما در دلدادگی ولایی مردم ایران است.

راز جاودانگی نظام ولایتمداری مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه رفسنجان با تاکید بر رعایت تقوا این مهم را بهترین توشه آخرت دانست و اظهار داشت: با رعایت تقوا حق خدا را ادا کرده‌ایم.

وی بیان داشت: در مذاکرات هسته‌ای توهین و تحقیرهایی که به ملت ما شده‌ ما را بر این می‌دارد که از آن نگذریم، دغل و نیرنگی که در آمریکایی‌ها وجود دارد، برای ما قابل تحمل نیست‌.

رمضانی‌پور افزود: هیئت پارلمانی که در ایران حضور داشت، هرجا که نباید می‌رفت‌، رفت و با کسانی ملاقات کرد که نباید این ملاقات‌ها صورت می‌گرفت، لذا باید بفهمیم جوابگوی این همه گستاخی در کشور اسلامی ما کیست و آیا دستگاه دیپلماسی می‌تواند پاسخگو باشد‌.

وی بیان داشت: راز جاودانگی نظام ما در دلدادگی ولایی مردم ایران است و جاذبه امت و امام که بر مفهوم ولایت استوار است، می‌تواند ضامن بقای نظام اسلامی باشد.

رمضانی‌پور به حماسه 9 دی اشاره و خاطر نشان کرد: 9 دی روز بصیرت مردم ایران و تجدید بیعت با رهبری است و در 9 دی سال 88 دشمن‌شناسی و لحظه‌شناسی ملت ایران بی‌نظیر بود.

خطیب جمعه رفسنجان رهبر فرزانه انقلاب را در مقابله با فتنه و تهاجمات دشمنان مقتدر خواند و تصریح کرد: ایشان با خصوصیت منحصر به فردی که دارند از قدرت بالایی برای مقابله با قدرت‌های مداخله‌گر برخوردار هستند و ملت ما هرگز از رکاب ایشان جدا نمی‌شود.

رمضانی‌پور آغاز سال جدید میلادی را به مسیحیان تبریک گفت و اظهار داشت: مسیحیان باید آنگونه که حضرت عیسی می‌خواست رفتار کنند و در دین خود بدعت نگذارند.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به ناچیز بودن دنیا در برابر آخرت افزود: ایمان و عمل صالح در کنار یکدیگر می‌تواند انسان را نجات دهد و ایمان بدون عمل ارزشی ندارد.

وی عنوان کرد: اگر کسی عملی صالح نظیر وقف کردن در راه خدا را انجام دهد، چه زن باشد و چه مرد از پاداش مساوی برخوردار می‌شود و انسانی که مؤمن است هرگز از یاد آخرت جدا نمی‌شود و هرگاه بخواهد لغزشی در او صورت گیرد یاد آخرت او را از این لغزش باز می‌دارد.

رمضانی‌پور با تسلیت رحلت پیامبر اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) خاطر ‌نشان کرد: پایان دهه آخر صفر با شرکت در محافل و مجالس عزای آن بزرگواران بتوانیم حق ائمه اطهار (ع) را ادا کنیم.

وی به تاسیس نهضت سوادآموزی به فرمان امام خمینی (ره) اشاره کرد و افزود: در این راستا تلاش‌های فراوانی انجام شده و افراد زیادی باسواد و حتی از نهضت سوادآموزی وارد دانشگاه شده‌اند‌.

خطیب جمعه رفسنجان از سالروز زلزله دلخراش بم یاد کرد و ابراز داشت: در این روز ده‌ها هزار نفر از هموطنان ما زیر آوار جان باختند و برای شادی روح آنها طلب مغفرت داریم.

انتهای پیام/80016/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول