اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه علمیه قم:

افزایش ایمان نیازمند ولایت‌مداری است

استاد حوزه علمیه قم گفت: برای افزایش ایمان نیازمند ولایت هستیم و باید در هر شرایطی ولایت‌پذیری در راس برنامه‌های ما باشد.

افزایش ایمان نیازمند ولایت‌مداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، حجت‌الاسلام سید محمد حسین حائری‌زاده یکشنبه شب در سیزدهمین یادواره 10 تن از شهدای روستای شهاب‌الدین اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدا در شب اربعین امام حسین(ع) تجدید بیعت مجدد با مکتب عاشورایی این امام همام و یاران باوفایش است.

وی با اشاره به اینکه شهدای ما نیز با اطاعت‌پذیری از مولا و مقتدای‌شان به جبهه‌ها رفتند و با نثار جان خود، درخت این انقلاب را بارور کردند، بیان داشت: همه ما در برابر شهدا و از خودگذشتگی‌های آنها مسئول هستیم.

این استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه وظیفه امروز ما گرامیداشت یاد و خاطره شهدا است، تصریح کرد: برگزاری یادواره‌ها بهترین فرصت برای تبیین اندیشه‌های شهدا به ویژه جوانان است که باید سر لوحه کار ما باشد.

وی با اشاره به اینکه باید با پیروی از فرمان رهبری وجود خود را وقف اسلام کنیم تا با غرق شدن در اسلام، آخرت را برای خود تضمین کنیم، افزود: باید به وصیتنامه شهدا عمل شود و اگر شهدا به فراموشی سپرده شوند همه ما دچار خسران می‌شویم.

حائری‌زاده با اعلام اینکه تبیین مناسب حماسه شهدا برای نسل امروز جامعه ما از وظیفه مهمی است، گفت: دشمن بر این باور است که با ترویج فرهنگ غلط خود می‌تواند باورهای دینی و اعتقادی ما را مخدوش کند.

حائری‌زاده شهدا را سند وفاداری و ولایت‌مداری مردم ایران اسلامی دانست و گفت: برگزاری یادواره،کوچک‌ترین خدمت به آنها است که باید در مناسبت‌های مختلف برگزار شود تا جوانان با فرهنگ شهید و شهادت آشنا شوند.

انتهای پیام/86002/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول