اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان:

شهرداری همدان مدعی صعود به لیگ دسته 2 است

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: تیم فوتبال شهرداری همدان با استفاده از امکانات موجود مدعی صعود به لیگ دسته دوم کشور است.

شهرداری همدان مدعی صعود به لیگ دسته 2 است

هادی گل‌محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در همدان اظهار داشت: تیم فوتبال شهرداری همدان در دور نخست مسابقات لیگ دسته 3 ثابت کرد که توانایی رسیدن به سطوح بالای فوتبال ایران را دارد.

وی افزود: در مرحله نخست با وجود مشکلات پیش رو، نتوانستیم چهره واقعی تیم شهرداری را نشان دهیم اما با ترمیم و تقویت تیم در تعطیلات، عزم خود را برای صعود به لیگ بالاتر جزم کرده‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان اضافه کرد: استفاده از قابلیت و داشته‌های بومی در شهرداری همدان یکی از عوامل موفقیت بوده که سعی کردیم در تعطیلات شاکله اصلی تیم را حفظ کنیم.

به گفته وی؛ با شرایط موجود در تیم شهرداری، لازم دیدیم تنها چند بازیکن غیر بومی در پست‌هایی که نیاز داشتیم به ترکیب تیم اضافه شود.

گل‌محمدی با اشاره به جدایی چهار بازیکن تیمش در تعطیلات مسابقات تصریح کرد: مهدی توکلیان، حمید سراجچی، سعید باقر و سجاد قربانی چهار بازیکنانی هستند که در پایان دور نخست به دلایل مختلف از لیست شهرداری همدان خارج شدند و جای خود را بازیکنان جدیدالورود این تیم دادند.

وی گفت: محمود خالدیان و صلاح‌الدین احمدی از تیم پیروزی کامیاران، محسن مطلق و اسماعیل پورحسینی از تیم شهرداری اندیمشک و مجید شعبانی و محمود فعلی از تیم ذوب و فلزات ولیعصر(عج) بهار 6 بازیکن جدید شهرداری همدان هستند که در این مرحله همراه تیم ما خواهند بود.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان ابراز داشت: در تعطیلات سعی کردیم ضمن رفع مصدومیت بازیکنان، نقاط ضعف تیم در مرحله نخست را برطرف کنیم و با آمادگی بهتری نسبت به قبل وارد کوران مسابقات شویم.

وی خاطرنشان کرد: این مرحله به دلیل تک‌مرحله بودن استرس زیادی را برای همه به وجود آورده بود اما در این مرحله با آرامش خیال راحتی پیگیری مسابقات هستیم.

گل‌محمدی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس همدان مبنی بر اینکه شناختی از حریف شیراز خود دارند یا خیر؟ عنوان کرد: تیم بازرگانی کوار شیراز جایگزین سیف‌آباد کازرون شده و هیچ اطلاعاتی از نحوه بازی این تیم نداریم.

وی یادآور شد: 12 تیم حاضر در این مرحله از سال گذشته وارد مسابقات شده‌اند و امسال اصلاً بازی در مسابقات رسمی انجام نداده‌اند و شناخت چندانی از تیم‌های هم گروهی نداریم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان افزود: تیم فوتبال شهرداری همدان با استفاده از امکانات موجود، مدعی صعود به لیگ دسته دوم کشور است.

وی ابراز داشت: اگر مسئولان باشگاه شهرداری و اعضای شورای شهر و شهردار از این تیم حمایت کنند به حق خود در فوتبال ایران خواهیم رسید.

در چارچوب هفته نخست دور جدید مسابقات فوتبال دسته سوم باشگاه‌های کشور تیم بازرگانی کوارشیراز امروز سه‌شنبه 19 آذر از ساعت 14 از تیم شهرداری همدان پذیرایی خواهد کرد.

انتهای پیام/89020/ر40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول