اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مرحله دوم لیگ دسته 3 کشور صورت می‌گیرد

سفر مارکوپولویی شهرداری همدان به دور ایران

تیم فوتبال شهرداری همدان در مرحله دوم لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور کار سختی را از بعد مسافت و سفر به شهرهای مختلف برای برگزاری بازی‌های این مرحله دارد.

سفر مارکوپولویی شهرداری همدان به دور ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مرحله دوم مسابقات فوتبال لیگ دسته سوم کشور این هفته در سراسر کشور آغاز خواهد شد تا در نهایت بعد از انجام‌ بازی‌های رفت و برگشت چهار تیم به صورت مستقیم به لیگ بالاتر صعود کنند.

در این مرحله از مسابقات، بنابر تصمیم سازمان لیگ فدراسیون فوتبال 12 تیم برتر مرحله نخستین به همراه 12 تیم باقی مانده از سال گذشته در دو گروه 12 تیمی توسط قرعه تقسیم‌بندی شدند و باید به صورت رفت و برگشت بازی‌های خود را از هفته جاری پیگیری کنند.

بنابر اعلام مسئولان فدراسیون در این مسابقات، دو تیم برتر از هر گروه به صورت مستقیم و تیم‌های سوم بعد از انجام بازی پلی‌آف مجوز حضور در لیگ دسته دوم کشور را برای سال آینده کسب خواهند کرد.

در مرحله دوم لیگ دسته 3 تیم فوتبال شهرداری همدان با تیم‌های سیف‌آباد کازرون، ایران جوان خورموج، مس شهربابک، دارتاک لرستان، پتوی لاله اصفهان، فرهنگ رامهرمز، یادآوران شلمچه، ذوب آهن نوین اصفهان، داتیس لرستان، بعثت کرمانشاه و آشیان گستران ورامین هم‌گروه شده است، برای صعود به لیگ دسته دوم تلاش زیادی کند و بعد حریف شهرداری خواهد بود.

تیم فوتبال شهرداری همدان که در مرحله نخست موفق شد با ارائه بازی‌های خوب و منطقی به عنوان تیم دوم از گروه خود صعود کند و ضمن بقا در لیگ دسته 3 خود را برای حضور در کوران این مرحله آماده کند.

هادی گل‌محمدی که از مربیان کاربلد و باتجربه استان محسوب می‌شود و با وجود سن جوانی، توانسته در چند سال اخیر در تیم‌های مختلف در سطح استان ضمن توجه به تیم‌های پایه موفقیت‌هایی داشته باشد.

بعد از اتفاق بی‌تدبیرانه اعضای شورای سوم شهر همدان مبنی بر واگذاری امتیاز لیگ دسته دومی شهرداری به هیئت فوتبال به بهانه عدم هزینه در ورزش قهرمانی و انحلال همزمان آن با تیم لیگ برتری والیبال، از تابستان امسال شاهد تیم‌داری مجدد شهرداری هستیم.

حمایت‌های بی‌شائبه حسن محمدی مدیرعامل وقت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان و بعد از آن روی کار آمدن مدیرعامل جوانی به نام پیمان صادقی که ادامه‌دهنده راه محمدی شد، زمینه تیم‌داری مجدد شهرداری در رشته فوتبال را فراهم کرد.

هر چند در ابتدای فصل با توجه به نتایج ضعیفی که به دلیل عدم هماهنگی بین بازیکنان شهرداری به وجود آمده بود کمتر کسی پیش‌بینی صعود به دور بعد را داشت اما تلاش مثال‌زدنی بازیکنان و استفاده از امکانات موجود در شهرداری باعث شد تا روند رو به رشدی را برای شهرداری همدان شاهد باشیم.

در مرحله نخست چند بازیکن در شهرداری همدان به دلایل مختلف در طول مسابقات از تیم کنار گذاشته شدند و دو بازیکنان باتجربه نیز از سوی کادر فنی این تیم به خدمت گرفته نشد که این موضوع باعث ایجاد تغییرات زیاد در این تیم شد.

از اردوی تیم شهرداری شنیده می‌شود محمود کرمی از پیشکسوتان فوتبال همدان که کارمند شهرداری بوده به درجه بازنشستگی نائل شده و این تیم در حال حاضر بدون سرپرست اداره می‌شود.

تیم فوتبال شهرداری که از امکانات بسیار مناسبی و در حد یک تیم لیگ برتری از نظر زمین چمن اختصاصی، خوابگاه، سالن بدنسازی، مجموعه آبی(استخر، سونا و جکوزی) سرمایه‌گذاری خوبی در رشته فوتبال کرده که امید زیادی برای صعود از این مرحله و درخشش در لیگ دسته سوم کشور دارند.

شاگردان هادی گل‌محمدی در هفته نخستین سفر طولانی به کارزون استان فارس دارند تا در این مرحله محک جدی بخورند.

باید دید تغییرات و تحولاتی که از نظر بازیکنان و اضافه شدن نفرات جدید به این تیم صورت گرفته می‌تواند برای موفقیت تنها نماینده فوتبال استان همدان در لیگ دسته سوم باشگاه‌های راهگشا باشد یا خیر؟

نگرانی اهالی ورزش و علاقه‌مندان به رشته فوتبال و همچنین ورزشی‌نویسان استان از این است که بعد از گذراندن شرایط سخت و رویارویی با حریفان کوچک و بزرگ و راهیابی به مراحل بعد و لیگ‌های بالاتر، آیا مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر اتفاقات گذشته را تکرار نمی‌کنند و در اقدامات عجولانه، قاتل تیم‌های لیگی همدان می‌شوند یا اینکه برای حضور در عرصه تیم‌داری حرفه‌ای برنامه بلندمدتی تدوین می‌کنند؟

انتهای پیام/89020/صا40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول