اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رسایی در بوشهر:

تحریم‌ها ترک نخورده / برخی تحریم‌ها به تعلیق افتاده

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه بعضی افراد اظهار می‌کنند که تحریم‌ها ترک خورده است ،‌ گفت: تحریم‌ها به هیچ عنوان ترک نخورده و هیچ تحریمی لغو نشده بلکه برخی از تحریم‌های صنعتی به تعلیق افتاده است.

تحریم‌ها ترک نخورده / برخی تحریم‌ها به تعلیق افتاده

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حمید رسایی صبح امروز در همایش اصولگرایان استان بوشهر در خصوص شخصیت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بیان کرد: هاشمی رفسنجانی در راس فتنه 88 قرار داشت و من از ایشان انتقادهای بسیار دارم اما تحمل این را هم ندارم که یک اجنبی به وی اهانت کند.

وی اظهار داشت: اگر مردم بابصیرت ایران یوم‌الله 9 دی را در سال 88 خلق نمی‌کردند و به حرف فتنه‌گران گوش می‌دادیم امروز روحانی رئیس‌جمهور نبود.

نماینده مردم تهران در بوشهر گفت: دولت یازدهم و آقای روحانی به یوم‌الله 9 دی بدهکار است، نه به پدرخوانده‌ها و افرادی که در راس فتنه 88 قرار داشته‌اند. ما در سال 88 ،25 شهید داشتیم.

رسایی بیان کرد: فتنه‌گران چهار سال تاکید می‌کردند که در انتخابات تقلب شده و می‌گفتند این نظام امانتدار خوبی نیست و خیانت در امانت می‌کند و این صدای آن‌ها صدای دشمن بود اما امسال در یازدهمین دوره از انتخابات ریاست مردم با مشارکت 65 درصد خود و انداختن آرای مورد نظر در صندوق‌های رای در دهان فتنه‌گران زدند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در خصوص دیدارهای آخر هفته رئیس‌جمهور از خانواده شهدا و ایثارگر بیان کرد: این حرکت دولت حرکتی بسیار خوب و پسندیده است اما چرا آقای روحانی از 25 خانواده شهدای بصیرت بازدید نمی‌کند؟

 رسایی در خصوص جهت‌گیری دولت یازدهم عنوان کرد: جهت‌گیری دولت یازدهم در تعامل با غرب است و این جهت‌گیری مناسبی نیست می‌خواهند با تعامل با غرب تحریم‌ها را بردارند و مشکلات را کم کنند.

رسایی در خصوص محاکمه سران فتنه بیان کرد: محاکمه حقیقی سران فتنه 88 در 9 دی ماه و در بهمن ماه 89 در صحن علنی مجلس با فریاد مرگ بر موسوی و کروبی انجام شد و کار سران فتنه نابخشودنی است.

نماینده مردم تهران در خصوص توافق نامه ژنو اظهار کرد: بعضی‌ها توقع دارند که از نشست و توافق‌نامه ژنو مانند هولوکاست نقد نشود و برای عرض تبریک در خصوص توافق‌نامه ژنو از دیگری سبقت می‌گرفتند و  فکر می‌کنند که اگر کسی به این مناسبت تبریک خود را اعلام نکند گناه کبیره انجام داده است.

وی افزود: بعضی افراد اظهار نظر می‌کنند که تحریم‌ها ترک خورده است اما باید بگوییم تحریم‌ها به هیچ عنوان ترک نخورده و هیچ تحریمی لغو نشده، نه تحریم‌های نفتی و نه تحریم‌های بانکی برداشته شده تنها برخی از تحریم‌های صنعتی به تعلیق افتاده است.

رسایی اضافه کرد: در توافق‌نامه ژنو صحبت از پذیرفتن حق غنی‌سازی بیان نشده است تنها نام برنامه هسته‌ای بیان شده و این هیچ چیز را عوض نمی‌کند. مهم‌ترین مسئله برای ما حق غنی‌سازی است چون استقلال و هویت نظام جمهوری اسلامی را نشان می‌دهد چرا باید آمریکا برای ما تعیین تکلیف کند.

نماینده تهران بیان کرد: موضوع محاکمه احمدی‌نژاد را قبول ندارم و جای این سوال باقی است چرا پرونده مهدی هاشمی مدت‌هاست مسکوت مانده و خبری از آن نیست اما می‌خواهند در زمانی کوتاه به محاکمه احمدی‌نژاد اقدام کنند.

انتهای پیام/66006/خ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول