اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

محسن رضایی:

مسئولان به کنار گذاشتن تحریم‌ها دل خوش نکنند

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به روند مذاکرات هسته‌ای با 1+5 از مسئولان خواست به کنار گذاشتن تحریم‌ها دل خوش نکنند.

مسئولان به کنار گذاشتن تحریم‌ها دل خوش نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از مسجدسلیمان، محسن رضایی صبح امروز در جمع مردم مسجدسلیمان در محله نفتون این شهر اظهار کرد: نباید مسئولان کشور به کنار گذاشتن تحریم‌ها دل خوش باشند.

وی در ادامه به انجام مذاکرات هسته‌ای با گروه 1+5 اشاره کرد و گفت: مذاکرات هر چه قدر پیش برود خوب و مطلوب است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با توصیه مسئولان کشور برای دل خوش نکردن به لغو تحریم‌های علیه جمهوری اسلامی تصریح کرد: دولت با یک دست مذاکرات و دیپلماسی را انجام دهد و با دست دیگر اقتصاد و معیشت مردم ساماندهی کند.

فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس با اشاره به جمعیت جوان کشور خاطرنشان کرد: الان جامعه دچار یک پنجره جمعیتی شده است.

وی با بیان اینکه جمعیت کشور تا 10 سال دیگر جوان است، عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران بعد از این زمان رو به پیری می‌رود.

به گفته رضایی، هم‌اکنون پنجره‌ای به روی ما باز شده است و انبوهی از جوانان تحصیل کرده و با نشاط در کشور ما وجود دارد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه باید از استعداد‌ها و توانمندی‌های جوانان استفاده کرد تا 10 سال جلو بیفتیم و گرنه رو به پیری می‌رویم، متذکر شد: اگر کار و تولید انجام نشود جمعیت جوانی که دارای استعدادهای زیادی هستند دچار مشکل می‌شوند و به تبع آن نیز مشکلاتی در کشور به وجود می‌آید.

این مقام مسئول در ادامه فرا رسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را همه ارادتمندان آن حضرت تسلیت گفت.

رضایی بیان کرد: در این ایام از سراسر دنیا به کربلا و زیارت امام حسین (ع) می‌روند زیرا همه انسان و‌ها ملت‌ها مدیون و بدهکار حضرت سیدالشهدا (ع) هستند.

وی در پایان به بیان برخی از خصوصیات قوم بختیاری پرداخت و اظهار داشت: بختیاری‌ها همیشه در خط نهضت جهانی برای اصلاح بشر بوده‌اند و انسان‌های ولایت مداری هستند که در این زمینه زبانزد خاص و عام می‌باشند.

انتهای پیام/72010/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول