اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بابل در مجلس مطرح کرد

حمایت از تولید مهم‌ترین راهکار مبارزه با تحریم دشمن

نماینده مردم بابل در مجلس گفت: حمایت از تولید مهم‌ترین راهکار مبارزه با تحریم دشمن است.

حمایت از تولید مهم‌ترین راهکار مبارزه با تحریم دشمن

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناصری امشب در جلسه بررسی مشکلات شهرهای گتاب، گلوگاه بندپی شرقی و شهرک صنعتی رجه در جمع مسئولان استانی، شهرستانی و کارفرمایان واحدهای تولیدی اظهار داشت: سیاست نظام حمایت از تولید است.

وی با اشاره به اینکه در اسلام تولیدکنندگان، سرمایه‌گذاران و کارگران از جایگاه ویژه و مقدسی برخوردارند، افزود: با توجه به شدت تحریم‌هایی که دشمن علیه کشور ما داشته مهم‌ترین راهکار آن حمایت از تولید و تولیدکنندگان عرصه صنعت، کشاورزی و دامداری است و باید تولید را مضاعف کرد و شرایط مناسب را برای تولیدکنندگان فراهم کرد.

عضو کمیسیون صنایع مجلس اظهار داشت: در گذشته میزان اعتبار ما از حوزه صنعت بسیار اندک بوده و جا دارد به این امر توجه ویژه شود.

ناصری خاطرنشان کرد: پیگیر تعریض راه و جاده، تسریع در روند اجرایی کمربندی، رفع مشکل ایران خودرو، احداث صنایع فولاد و فرودگاه احمدآباد هستم.

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب درباره توجه به تولید داخلی تصریح کرد: با حدت و شدتی که دشمن با ایجاد تحریم در صدد هجمه به نظام است باید رویکرد ما توجه به تولید داخلی و حمایت از تولیدکنندگان داخلی باشد.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در ملاقات با وزیر راه و شهرسازی درباره کنارگذر جنوبی بابل تذکراتی را به وی دادم، تصریح کرد: این کنارگذر تنها متعلق به مردم بابل نیست بلکه شهرهای ساری، تهران، اصفهان و مشهد نیز از آن استفاده می‌کنند.

ناصری با بیان اینکه این امر سبب ترافیک سنگین و گره ترافیکی با وجود ماشین‌های مختلف می‌شود، گفت: عدم وجود این کنارگذر نه تنها برای مردم بابل مشکل عدیده‌ای ایجاد می‌کند بلکه مسافران نیز مدت‌ها در ترافیک متوقف می‌شوند.

انتهای پیام/86009/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول