اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

مردم به نظام اسلامی پشت نکردند / تحریم آخرین حربه دشمن بود

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تحریم‌ها آخرین حربه دشمن برای تسلیم ملت ایران بود، گفت: به لطف خدا و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری، مردم ایران ذره‌ای از حقوق خود کوتاه نیامدند.

مردم به نظام اسلامی پشت نکردند / تحریم آخرین حربه دشمن بود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، شامگاه یکشنبه نشست اقتصاد مقاومتی با رویکرد کشاورزی و دامپروری با میزبانی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و با حضور استاندار، معاونین، جمعی از مدیران کل و معتمدین عشایر این استان در سالن شهید شوشتری برگزار شد.

در این نشست که برخی فرصت‌ها و ظرفیت‌های این استان در حوزه کشاورزی و با محوریت عشایر مورد بحث قرار گرفت، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: اقتصاد مستقل و عدم وابستگی به بیگانگان همواره از سیاست‌ها و دغدغه‌های مقام معظم رهبری بوده که امروز و بعد از سال‌ها متوجه شدیم که آن همه نگرانی و تذکر معظم‌له برای چه بوده است.

سردار یونس امیری با اشاره به شرایط سخت اقتصادی کشور در چند سال گذشته، تحریم‌ها را آخرین حربه دشمن برای به زانو درآوردن نظام اسلامی دانست و گفت: به لطف خدا و با تکیه بر مردم، نظام اسلامی ذره‌ای از مواضع خود کوتاه نیامد و در مقابل همه این سختی‌ها و فشارهای اقتصادی مقاومت کرد.

وی ابراز داشت: دشمنان، همه ارتباطات و معاملات اقتصادی و بانکی ما را به دنیا قطع کردند و نهایت فشار را در این مدت به جمهوری اسلامی ایران وارد آوردند ولی با همه این فشارها، باز هم مردم پشت سر نظام خود ایستادند.

امیری افزود: در راس نظام اسلامی ایران یک رهبر حکیم و با تدبیر وجود دارد که خطرات را زودتر از همه می‌فهمد و به ماها تذکر می‌دهد ولی اگر ما به تذکرات ایشان توجهی نمی‌کنیم از کاهلی و کم‌کاری خود ما است.

وی با بیان اینکه امروز حقانیت جمهوری اسلامی برای همگان روشن شد، تصریح کرد: حمایت از مستضعفین دنیا از سیاست‌های جدایی ناپذیر این نظام است که انجام آن، پیروی از دین اسلام است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اگر ما به تذکرات مقام معظم رهبری از چندین سال پیش توجه می‌کردیم، شاهد چنین شرایط سخت اقتصادی مخصوصاً در دو سال اخیر نبودیم.

انتهای پیام/82005/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول