اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی:

‌سرانه فضا‌ی ورزشی در استان مرکزی ‌81 صدم مترمربع است

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی ‌سرانه فضا‌ی ورزشی در این استان را ‌81 صدم مترمربع اعلام کرد و گفت: ظرفیت‌های مناسبی‌ برای توسعه ورزش در استان مرکزی وجود دارد.‌

‌سرانه فضا‌ی ورزشی در استان مرکزی ‌81 صدم مترمربع است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سعید ملکی صبح امروز در حاشیه بازدید از طرح‌های عمرانی ورزشی شهرستان شازند اظهار داشت: دعوت از ورزشکاران استان به اردوهای مختلف تیم ملی و کسب عناوین رنگارنگ ورزشکاران در میادین ورزشی نشان‌دهنده حرکت روبه رشد ورزش استان و استعداد بالای ورزشکاران است.

وی تصریح کرد: دعوت از ورزشکاران ووشوکار، کشتی‌گیر، هندبالیست، اسکواش‌باز، کاراته‌کا، هاکی‌باز و بوکسور طی هفته جاری به اردوهای تیم ملی نشان از لیاقت ورزشکاران است که باید با حمایت از آنان زمینه موفقیت هر چه بیشتر آنان را فراهم ساخت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی ادامه داد: حمایت از رشته‌های ورزشی و توجه به ورزشکاران مدال‌آور و افتخارآفرین نقش موثری در توسعه ورزش قهرمانی دارد که باید در این زمینه با برنامه‌ریزی حرکت کرد.

ملکی بر لزوم تامین امکانات و تجهیزات مورد نیاز ورزشکاران تاکید کرد و خاطر نشان ساخت: هم‌اکنون امکانات نسبتا خوبی در سطح استان وجود دارد که تقویت و بهبود هر چه بهتر این امکانات نیازمند تزریق اعتبار است.

وی سرانه فضاهای ورزشی استان را 81 صدم متر اعلام کرد و گفت: در حال حاضر شهرستان شازند با 91 صدم درصد سرانه بالاتری نسبت به میانگین استان دارد که ظرفیت‌های مناسبی را برای توسعه ورزش در اختیار مسئولان این منطقه قرار داده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی افزود: در حال حاضر شهرستان‌های آشتیان و دلیجان بیشترین و شهرستان‌های خنداب و کمیجان کمترین فضاهای ورزشی را در اختیار دارند که امید می‌رود در دولت تدبیر و امید پروژه‌های نیمه تمامی که به دلیل نبود اعتبار از دولت قبلی باقی مانده و روی دست دولت جدید مانده است به اتمام برسد تا شاهد توسعه و تزریق متعادل و متوازن امکانات در تمام شهرها باشیم.

ملکی امروز با حضور در شهرستان شازند از پیست اسکی پاکل، زمین چمن، سالن کلاله، استخر شنا و سکوی تماشاچی سالن امام علی(ع ) شازند بازدید کرد.

انتهای پیام/87001/ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول