اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه انزلی:

خطا در حفظ انرژی هسته‌ای قابل قبول نیست

امام جمعه انزلی گفت: مواظب باشیم پس از تحمل سختی‌های بسیار برای به دست آوردن حق انرژی هسته‌ای، دچار خطا نشویم.

خطا در حفظ انرژی هسته‌ای قابل قبول نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر انزلی، حجت‌الاسلام سید داوود موسوی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به فرا رسیدن اربعین حسینی (ع) اظهار کرد: اربعین حسینی (ع) هر سال با شکوه بیشتری برگزار می‌شود.

وی در ادامه به عهدشکنی آمریکا در مذاکرات ژنو اشاره کرد و گفت: آمریکا پس از مذاکرات ژنو فهرست جدیدی از تحریم‌ها را می‌خواهد علیه ایران اعمال کند.

موسوی با بیان اینکه صداقت جمهوری اسلامی ایران برای دنیا به اثبات رسیده است، تصریح کرد: باید مواظب باشیم برای به دست آوردن حق انرژی هسته‌ای سختی‌های بسیاری را تحمل کردیم و نباید در این زمینه دچار خطا شویم.

امام جمعه انزلی با تاکید بر حفظ حق مسلم انرژی هسته‌ای ایران، بیان کرد: ملت ایران از حق خود که توسط دانشمندان کشور به‌دست آوردند، نمی‌گذرند.

وی همچنین به میلاد عیسی مسیح (ع) اشاره کرد و گفت: انتظار داریم مسیحیان با واقع‌نگری و تاسی از پیام عیسی (ع) در گسترش صلح و دوستی در جهان تلاش کنند.

موسوی به تفاهمنامه استاندار گیلان و شرکت ژاپنی به منظور پاکسازی تالاب انزلی اشاره کرد و یادآور شد: طرح نجات بزرگ‌ترین تالاب دنیا هفته گذشته کلید خورد.

امام جمعه انزلی خواستار رسوب‌زدایی و مهار فاضلاب ورودی به تالاب شد و اظهار کرد: تالاب انزلی زایشگاه ماهیان و آبزیان بسیاری است و احیای تالاب حفظ ثروت عمومی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/84001/ت20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول