اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله موسوی‌اردبیلی:

ورزشکاران سرمایه‌های ملی هستند

استاد حوزه علمیه گفت: ورزشکاران سرمایه‌های ملی هستند که باید به بهترین شکل به آنها توجه کرد.

ورزشکاران سرمایه‌های ملی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران، قهرمانان جهان و المپیک مازندران به همراه مسئولان استانی با آیت‌الله موسوی‌اردبیلی دیدار کردند.

آیت‌الله سید عبدالکریم موسوی‌اردبیلی با بیان اینکه ورزش از اهمیت بالایی برخوردار بوده و ورزشکاران به شرط رعایت موازین اخلاقی انسان‌های ارزشمندی هستند، اظهار داشت: همه کسانی که موجب عزت ایران و اسلام هستند و به ویژه ورزشکاران، هم ثواب و اجر اخروی می‌برند و هم اجر دنیوی دارند.

وی با بیان اینکه کار برای سرافرازی ایران و ایرانی ارزشمند و قابل ستایش است، بیان داشت: البته ورزشکاران در میادین ورزشی بین‌المللی،‌ باید مظاهر اسلام و دین را فراموش نکرده و موجب سربلندی دین اسلام شوند.

وی با تأکید بر اینکه ورزشکاران کشورمان در میادین بین‌المللی با رعایت موازین اخلاقی و انسانی موجب سربلندی و غرور شیعیان و دلدادگان اهل بیت(ع) خواهند شد، گفت: دعای همه ملت ایران پشت سر شما ورزشکاران و افتخارآفرینان خواهد بود.

آیت‌الله موسوی‌اردبیلی با بیان اینکه ورزشکاران سرمایه‌های ملی کشور هستند که باید به بهترین شکل به آنها توجه کرد، گفت: مسئولان کشور باید بدانند که خوشحال کردن مردم توسط این ورزشکاران و افتخارآفرینان کار کمی نیست و باید توجه بیشتری به آنها کنند.

به گزارش فارس، در این دیدار قاسم رضایی، کمیل قاسمی، عزت‌الله اکبری، جاسم دلاوری، سید پیمان حسینی، سید مجتبی حسینی، ملیحه فضلی و عالیه محمودی از قهرمانان مازندرانی رقابت‌های المپیک و جهان حضور داشتند.

انتهای پیام/2296/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول