اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبسرد:

زمینه حمایت از ورزشکاران قهرمان فراهم ‌شود

شهردار آبسرد گفت: برای تداوم ورزش قهرمانی در شهرستان دماوند، باید با زمینه‌سازی لازم و حمایت از کسانی که در عرصه‌های ورزشی فعالیت می‌‏کنند، این افتخارات مداومت پیدا کند.

زمینه حمایت از ورزشکاران قهرمان فراهم ‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی شهرداری آبسرد، پرویز قنبری در مراسم تقدیر از مجید بزرگی، مدال‌‏آور کشورمان در مسابقات پرس سینه آسیا در فیلپین بیان کرد: کسب مقام قهرمانی برای جوانان بومی افتخار بزرگی است و باید این افتخار را به تمام مردم منطقه تبریک گفت.

وی با اعلام برنامه‌‏‏های کاری خود در شهرداری آبسرد بیان کرد: برنامه‌‏ریزی در زمینه توسعه فضاهای ورزشی در شهر آبسرد و محلات آن قطعی است و سعی‌‏مان بر این است این امر طی یک تا دو سال آینده به انجام رسد.

قنبری افزود: در جلسات پی در پی با مسئولان فرادستی و ارائه بسته‏‌های پیشنهادی شهرداری آبسرد به استانداری تهران، بسترسازی و سرمایه‌‏گذاری در زمینه ورزش در اولویت کاری است تا جایی که بحث‏‌های جدی در خصوص احداث یک پارک آبی در شهر آبسرد به شهرداری تهران داده شده است.

شهردای آبسرد با اشاره به اینکه سیاست‏‌گذاری مدیریت شهری آبسرد به سمت استفاده بهینه از فرصت‌‏هاست، گفت: شورای اسلامی شهر و شهرداری آبسرد از تمام سرمایه‌‏گذاران به ویژه سرمایه‌‏گذاران بومی استقبال خواهد کرد تا با استفاده از فرصت‏‌های موجود امکانات مورد نیاز شهر و جوانان احیا شود و در آینده نزدیک امثال مجید بزرگی، مدال‌‏آور کشورمان در مسابقات پرس سینه آسیا در فیلپین زیاد دیده شوند.

انتهای پیام/2568/ی/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول