اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل:

تخصص و پاک‌دستی محور حمایت از ورزشکاران است

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: ما همچنان بر اصل تخصص، تعهد و پاکدستی در عرصه ورزشی و فعالان این عرصه تاکید می‌کنیم و معتقدیم با تکیه بر این اصول می‌توان مجموعه‌ای آرام و موفق را مدیریت کرد.

تخصص و پاک‌دستی محور حمایت از ورزشکاران است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احد پازاج عصر امروز در جلسه رؤسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های استان اظهار داشت: ما معتقدیم ورزشکاران ما باید در عرصه‌های مختلف به ویژه ورزش توانمندی و بضاعت خود را نشان دهند و بیش از هر زمان دیگر بتوانند در عرصه‌های جهانی و بین‌المللی بدرخشند.

وی تصریح کرد: ورزش استان بر سه ویژگی تخصص، تعهد و پاکدستی کارکنان و دست‌اندرکاران خود تکیه دارد.

پازاج وجود فضای آرام و به دور از حاشیه برای ورزش قهرمانی و ایجاد اشتیاق در بین خانواده‌ها برای حضور در برنامه‌های ورزش همگانی را مدیون تلاش و تعهد کارکنان و رؤسای ادارات و هیئت‌های ورزشی دانست.

این مسئول در ادامه سخنان خود اضافه کرد: مدیریت امور ورزش استان در شرایط فعلی و بدون پشتوانه مالی سخت و دشوار است و در این راستا صرفه‌جویی مالی و اولویت‌بندی برنامه‌های ورزشی در اولویت مدیریت ورزشی استان قرار دارد.

وی بیان کرد: اولویت‌بندی رشته‌های ورزشی در شهرستان‌ها براساس استعدادها و ظرفیت‌های ورزشی می‌بایست توسط رؤسای ادارات صورت گیرد و منابع انسانی و مالی نیز بر همین اساس و با در نظر گرفتن کیفیت تقسیم شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل ورزش و جوانان استان یادآور شد: اداره کل ورزش و جوانان از ادارات شهرستان‌ها و تلاش همکاران در هیئت‌های ورزشی در راستای جلب کمک‌های مالی حمایت می‌کند.

پازاج در ادامه گفت: نظارت دقیق بر درآمدهای حاصل از واگذاری اماکن و رعایت فرآیند اداری و قانونی مزایده‌ها، افزایش تعداد ورزشکاران سازمان یافته، توجه بیشتر به حوزه جوانان و پیگیری مصوبات ستاد ساماندهی جوانان از جمله مواردی است که رؤسای شهرستان‌ها می‌بایست بیشتر مورد توجه و تاکید قرار دهند.

وی افزود: خوشبختانه رؤسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها در ایجاد تعامل مؤثر و مفید با فرمانداران و نمایندگان مجلس موفق عمل کرده‌اند.

پازاج در ادامه سخنان خود تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان با همفکری و تعامل با رؤسا و کارشناسان ادارات شهرستان‌ها و بهره‌گیری از خرد جمعی نظرات و توانایی‌های شهرستان‌ها را در برنامه‌های ورزش استان لحاظ می‌کند.

در این جلسه رؤسای ادارات شهرستان‌ها به طرح دیدگاه‌ها و مشکلات ورزش و جوانان در شهرستان خود پرداختند.

انتهای پیام/62004/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول