اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قزوین در مجلس:

ورزشکاران ادامه‌دهنده راه شهدا باشند

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: ورزشکاران با الگوگیری از شهدا در عرصه‌های مختلف زندگی مانند ورزش کردن می‌توانند به موفقیت‌های بی‌شماری برسند.

ورزشکاران ادامه‌دهنده راه شهدا باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، داود محمدی امروز در نخستین یادواره شهدای فوتبالیست استان قزوین که در سالن اجتماعات سازمان نظام مهندسی این استان برگزار شد، با بیان اینکه ورزش کردن ضروری است، اظهار داشت: ورزشکاران باید ادامه‌دهنده راه شهدای ورزشکار باشند و در عرصه‌های مختلف زندگی مانند ورزش کردن از آنان الگوبرداری کنند تا به موفقیت‌های والایی برسند.

وی با اشاره به اینکه ورزش کردن به عنوان یک مؤلفه مهم انسجام، همدلی و وحدت در جامعه است، ابراز داشت: علاقمندان به ورزش به هر زبان و گویشی در ورزشگاه یکپارچه و یکنواخت تیم ورزشی مورد علاقه خود را تشویق می‌کنند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این ورزشگاه‌ها می‌توان نمونه یکپارچگی و یک‌دستی در ورزش را به وضوح دید، ادامه داد: تحقق این مهم، شادی و نشاط بین آنان را ارتقا می‌دهد.

این مسئول با اشاره به اینکه سرود ایران در زمان ورود مقام مسئولی به کشور دیگر خوانده می‌شود، خاطرنشان کرد: این سرود ملی در زمانی که یکی از ورزشکاران مقامی را کسب کند نیز خوانده می‌شود که این مهم از اهمیت به‌سزایی برخوردار است.

محمدی با بیان اینکه ورزشکاران با الگوگیری از شهدا می‌توانند در هنگام ورزش کردن خوش‌رفتار باشند، ابراز داشت: تحقق این مهم امروز در جامعه ورزشی از اهمیت به‌سزایی برخوردار بوده و باید در عمل کردن به آن مصمم باشند.

این مسئول با اشاره به اینکه باید آحاد جامعه شناخت خود را از زندگی شهدای هشت سال دفاع مقدس ارتقا دهند، بیان کرد: آنان با خواندن وصیت‌نامه، سخنرانی و زندگی‌نامه‌های این شهدا می‌توانند شناخت بیشتری از ویژگی‌های این شهدا به دست آورند. 

* تربیت ورزشکاران بسیجی در تراز انقلاب اسلامی

در ادامه این مراسم عباس کاظمی فرمانده سپاه ناحیه قزوین گفت: با همت سازمان بسیج ورزشکاران و هیئت فوتبال استان قزوین نخستین یادواره شهدای فوتبالیست در این استان برگزار شده است که تحقق این مهم گام بلند در استمرار فعالیت‌های بسیج ورزشکاران است.

این مسئول با اشاره به اینکه ورزشکاران بسیجی جلوداران و طلایه‌داران برنامه بسیج است، اضافه کرد: باید در این سازمان ورزشکاران بسیجی در تراز انقلاب اسلامی تربیت کنیم و با هدف تقویت روحیه پهلوانی ورزشکاران را به عنوان الگو به جامعه معرفی کنیم.

انتهای پیام/77009/ت30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول