اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر قائمشهر:

شورای شهر پل ارتباطی بین مردم و مسئولان است

عضو شورای شهر قائمشهر شورای اسلامی شهرها را پل ارتباطی بین مردم و مسئولان دانست.

شورای شهر پل ارتباطی بین مردم و مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، عقیل حسن‌نیا بعد از ظهر امروز در جلسه شورای استان در سالن اجتماعات معاونت برنامه‌ریزی استانداری مازندران افزود: نگاهی به فعالیت دوره‌های گذشته داشته باشیم و با اصلاح برنامه‌های گذشته این مسیر را ادامه دهیم.

وی با تاکید بر تدوین برنامه شورای استان، یادآور شد: باید بدانیم در کجا قرار داریم و به کجا می‌خواهیم برویم و در این زمینه بیانات رهبری درباره شوراها چراغ راهی برای آینده است.

 وی هدف از تشکیل شورای اسلامی را پل ارتباطی بین مردم و مسئولان عمل برشمرد و گفت: شورا به عنوان نهاد پارلمانی کوچک، مشکلاتی که در جامعه از دید مسئولان مغفول مانده را به دولتمردان انتقال می‌دهد و به عنوان بازوی مسئولان برای رسیدن به اهداف عالی نظام است.

عضو شورای استان مازندران ادامه داد: حمایت از دولت به معنای کمک در اجرای سیاست‌های درست و نقد سازنده همراه با اخلاق‌مداری در سیاست‌های نادرست است و این نگاهی است که پیشرفت را به دنبال دارد.

وی با تاکید بر نگاه استانی شورای استان، خاطر نشان کرد: با توجه به موقعیت مازندران به ویژه از نظر جغرافیایی، باید برای همبستگی تلاش کنیم و که لازمه آن استفاده از همه ظرفیت‌های اعضای شورای استان برای کارآمدتر کردن شورای اسلامی استان است.

 انتهای پیام/86007/ش‌‌20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول