اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردبیل در مجلس عنوان کرد

اعمال 2 شیوه برای تغییر مدیران در اردبیل / افراطی‌گری مورد قبولمان نیست

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: در تغییر مدیران استانی ما دو مدیر را پیشنهاد کردیم تا از بین آنها یک شیوه عقلانی و منطقی انتخاب شده و بر اساس آن تصمیم‌گیری‌ها انجام شود.

اعمال 2 شیوه برای تغییر مدیران در اردبیل / افراطی‌گری مورد قبولمان نیست

منصور حقیقت‌پور در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: در شیوه اول قرار شده است سه الی  چهار نفر از افراد توانمند، شاخص و باتجربه در عرصه مدیریت را در بخش‌های مختلف نمایندگان استان به استاندار پیشنهاد کنند تا استاندار از بین آنها یک گزینه را انتخاب کرده و برای تعیین مدیران جدید به کار گیرد.

وی عنوان کرد‌: در شیوه دوم قرار شده است استاندار اردبیل گزینه‌ها را به مجمع نمایندگان استان اعلام کند تا نمایندگان اصلح‌ترین افراد را برگزینند و با نظر نهایی استاندار انتخاب مدیران جدید در بخش‌های مختلف صورت گیرد.

عضو مجمع نمایندگان استان یادآور شد: هر نماینده‌ای که برخلاف تصمیم مجمع بخواهد خودسرانه در این عرصه عمل کند و در حقیقت مجمع را دور بزند خود در برابر این ملت پاسخگو خواهد بود و به یقین خطایی مرتکب شده که جبران آن سخت است.

حقیقت‌پور افزود: قرار نیست استاندار اردبیل با حرف یا اظهار‌نظر نماینده‌ای خاص یا مشاوری بخواهد در این عرصه تصمیم‌گیری کرده و گزینه‌هایی را تعیین کند بلکه قرار شده است در یک تعامل مثبت بین استاندار اردبیل و مجمع نمایندگان انتخاب مدیران استان با اولویت دستگاه‌هایی که از مدیران ضعیف یا کم توان رنج می‌برند تغییر و تحولات آغاز شود و قطعاً این تغییر و تحولات به دور از هر‌گونه افراطی‌گری خواهد بود و عقلانی و منطقی تصمیم‌گیری‌ها انجام شده و زمینه برای یک حرکت مثبت و سازنده در عرصه تصمیم‌گیری و مدیریت اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

وی تصریح کرد‌: قرار نیست هر دو طرف خواسته و مطالبه خود را به همدیگر تحمیل کنند بلکه تلاش بر این است تا در یک فضای مثبت تعاملی بتوانیم اقدامات موثر و کارآمدی را انجام دهیم تا سود آن به نفع مردم و در مسیر حل مشکلات آنها باشد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: مجمع نمایندگان استان اردبیل هیچ اختلاف نظر جدی در معرفی گزینه‌ها و انتخاب مدیران لایق ندارند و بنده از برخی اظهار‌نظرها که در روزهای اخیر از طریق سایت‌ها مشاهده کردم که مدعی بودند تعامل نمایندگان در این زمینه بسیار ضعیف است، تعجب کردم.

حقیقت‌‌پور خاطرنشان کرد: مجمع تصمیم گرفته است در انتخاب فرمانداران شایسته و لایق نیز به مانند مدیران گزینه‌های پیشنهادی را به استاندار اعلام کند تا از بین آنها فرد لایق و توانمند که دارای برجستگی‌های خاص هستند برای این کار انتخاب شوند.

وی در پایان سخنان خود با رد این شایعه که گفته می‌شود مدیران شهرستانی و استانی با تقسیم‌بندی خاص بین نمایندگان استان تغییر یافته و گزینه‌ها از سوی نمایندگان هر منطقه معرفی می‌شوند، ابراز داشت: اصلاً چنین شرط و شروطی را ما نگذاشته‌ایم و قرار شده است همه کارها با یک تعامل مثبت و سازنده انجام شود.

انتهای پیام/62001/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول