اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر مازندران:

کارآمدترین توسعه‌های محلی توسط شوراها اتفاق می‌افتد

عضو شورای شهر مازندران با اشاره به اینکه کارآمدترین توسعه‌های محلی توسط شوراها اتفاق می‌افتد، گفت: شأن شورای شهرستان باید حفظ شود.

کارآمدترین توسعه‌های محلی توسط شوراها اتفاق می‌افتد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، نادر بینایی ظهر امروز در جلسه شورای استان در سالن اجتماعات معاونت برنامه‌ریزی استانداری مازندران، اظهار داشت: کارآمدترین توسعه‌های محلی توسط شوراها اتفاق می‌افتد.

وی با بیان اینکه مازندران را از شرق تا غرب این استان باید مجموعه واحدی ببینیم، تصریح کرد: با این دیدگاه می‌توانیم موفق عمل کنیم و عدالت را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

بینایی یادآور شد: شورای استان با تمام توان خود، شورای فرا دست را مورد توجه قرار دهد.

عضو شورای شهر نور با بیان اینکه مسئولان استان، اعضای شورای شهرستان را نمی‌شناسند و به جایگاه این شورا آشنایی ندارند، خاطرنشان کرد: شأن شورای شهرستان باید احیا شود.

وی با اشاره به اینکه اعضای شورای شهرستان در منطقه خود با مشکلاتی مواجه هستند، گفت: حضور هیئت رئیسه در هر شهرستان می‌تواند راهگشای مشکلات باشد.

بینایی یادآور شد: در طول 14 سال اخیر هرگز اعضای هیئت رئیسه را حداقل در شهرستان نور ندیدم.

وی با اشاره به وجود مشکل ارزش افزوده،گفت: اگر نتوانیم ارزش افزوده را از دارایی‌ها کسب کنیم شهرداری‌هایی که دارای درآمد پایدار نیستند تا چند سال آینده نمی‌توانند حقوق کارکنان خود را پرداخت کنند.

بینایی تصریح کرد: در شورای شهرستان نور یک دبیر و منشی نداریم و اگر این افراد را به خدمت بگیریم نمی‌دانیم دستمزد این افراد را باید از کجا پرداخت کرد.

انتهای پیام/86007/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول