اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رودهن:

انقلاب اسلامی مسیر تاریخ سیاسی جهان را تغییر داد

امام جمعه شهرهای بومهن، آبعلی، پردیس و رودهن گفت: انقلاب اسلامی ایران به ویژه دلاوری‎های رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس در مسیر تاریخ سیاسی دنیا، تغییر اساسی ایجاد کرد.

انقلاب اسلامی مسیر تاریخ سیاسی جهان را تغییر داد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی بخشداری رودهن،‌ حجت‌الاسلام والمسلمین حسین توسلی در یادواره شهدای روستای چناران رودهن که بدون دعوت از خبرنگاران برگزار شد، بیان کرد: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس در مسیر پاسداری از ناموس و مرزهای کشور و همچنین ارزش‎های نظام جمهوری اسلامی و حمایت از ولی‎فقیه و رهبری در جبهه‎های نبرد حق علیه باطل با نماز و قرآن به معراج رفتند.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) در نهضت انقلاب اسلامی پرچم عاشورا را در دست گرفت، اضافه کرد: در تاریخ انقلاب اسلامی به ویژه در دوران دفاع مقدس جلوه و عظمت و تحول الهی ایجاد شد و در تاریخ حیات با برکت انقلاب اسلامی به برکت خود شهدا ملت ایران به ایستگاه اقتدار در دنیا رسیده‌اند.

امام جمعه شهرهای بومهن، آبعلی، پردیس و رودهن گفت: در آن دوران، با وجود قدرت‌های بلوک غرب و شرق و همچنین فضاهایی مانند نظام سرمایه‎گذاری از طریق نهضت مردم ایران به رهبری امام راحل، حکومتی جدید با عنوان انقلاب اسلامی شکل گرفت که امروز در تمامی عرصه‌ها حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و یکی از ابرقدرت‌های جهان محسوب می‌شود.

انتهای پیام/2568/ر/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول