اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه کردستان:

تعامل با ضدانقلاب توهم درونی افراد سبک مغز است

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به مطلبی که در دیدار اعضای ستاد دکتر روحانی با استاندار کردستان در خصوص تعامل با ضدانقلاب مطرح شده بود گفت: افراد سبک مغز چنین سخنانی بر زبان می‌آورند که در بین مردم جایگاهی ندارند.

تعامل با ضدانقلاب توهم درونی افراد سبک مغز است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، یکی از اعضای ستاد دکتر روحانی در کردستان در دیدار استاندار با اعضای ستادهای انتخاباتی رئیس‌جمهوری در استان کردستان گفته بود که همانگونه که ایران با آمریکا به عنوان دشمن ما سر میز مذاکره می‌نشیند ما نیز می‌توانیم با افرادی که احساس می‌کنیم معاند هستند مذاکره کنیم.

سردار محمدحسین رجبی صبح امروز در مصاحبه با خبرنگاران در سنندج و در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر نظر سپاه در خصوص این مطلب، اظهار کرد: این حرف هیچ ارزشی ندارد و این قیاس کاملاً اشتباه است چراکه مردم کردستان بصیرت بالایی دارند و چنین مواردی را درک می‌کنند.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان اضافه کرد: این حرف به اندازه‌ای سبک است که کسی به آن اعتنایی نمی‌کند.

سردار رجبی تصریح کرد: افراد سبک مغزی که این حرف‌ها را می‌زنند هیچ جایگاهی ندارند چراکه افرادی که از این نوع صحبت‌ها کرده و مردم را به مشکل انداختند، به خوبی برای مردم شناخته شده هستند و لذا در بین مردم از جایگاه خوبی برخوردار نیستند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان خاطرنشان کرد: با توجه به تجربیات و اطلاعاتی که از استاندار محترم کردستان داریم بعید است در جلسه‌ای که وی حضور داشته باشد کسی این چنین حرف بزند و اگر فرض بر این باشد، قطعاً استاندار محترم پاسخ مناسبی به این موضوع سخیف خواهند داد.

نگاه استاندار جدید کردستان امیدوارکننده است

فرمانده سپاه کردستان در ادامه گفت: ما به انتخاب مسئولان کشوری در خصوص انتخاب استاندار کردستان احترام می‌گذاریم که به چنین شناختی رسیده‌اند و مصلحت را اینگونه دیده‌اند که فردی با این خصوصیات را برای پست استانداری کردستان انتخاب نمایند.

سردار رجبی عنوان کرد: صحبت‌های آقای زاهدی نشان می‌دهد که وی به دنبال تشریفات زائد و دست و پاگیر نیست و تکریم ارباب رجوع برای وی مهم است.

به گفته وی، همانگونه که مقام معظم رهبری نظر حمایتی به این دولت دارند ما نیز با تبعیت از فرمانده معزز خویش آنچه را به عنوان کمک در استان باشد، انجام می‌دهیم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: کردستان به لحاظ درآمدی و برخورداری در رده آخرین استان‌های کشور قرار دارد لذا هر فردی چه از بیرون و یا داخل استان برای کردستان انتخاب می‌شد باید سراپا خدمت برای رفع عقب‌ماندگی و رفع محرومیت در استان باشد.

وی گفت: اکنون عرصه برای خدمت آماده است و استاندار نیز با توجه به تجربیات و شناخت وی از آسیب‌های کار، امید است اقدامات توسعه‌ای در استان را شکل دهد.

سردار رجبی در پایان تصریح کرد: ما به عنوان سپاه کردستان ضمن انجام وظیفه ذاتی خود، از ظرفیت‌های لازم حسب آنچه پیش‌بینی شده است به توسعه استان کمک خواهیم کرد.

انتهای پیام/79001/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول