اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شیروان:

حماسه 9 دی بهت و اعجاب جهانیان را برانگیخت

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شیروان حماسه 9 دی را محصول اعتقاد عمیق ملت ایران اسلامی با آرمان‌های انقلاب دانست و گفت: بی‌گمان این حماسه بهت و اعجاب جهانیان را برانگیخت.

حماسه 9 دی بهت و اعجاب جهانیان را برانگیخت

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، عبدالجواد توحیدی پیش از ظهر امروز در نخستین نشست هماهنگی ستاد دهه فجر و 9 دی شیروان که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: مردم ایران ما نشان داده‌اند که در هر جا که انقلاب و نظام به حضور آنان نیاز داشته باشد با هوشمندی و تمام توان در صحنه حاضر می‌شوند.

وی با بیان اینکه دهه فجر تجلی حماسه تاریخی ملت ایران است، مردم ایران وفاداری خود را به نظام اسلامی حضرت امام و ارزش‌های انقلاب اسلامی به اثبات رسانده‌اند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شیروان تصریح کرد: حضور گرم مردم در این مراسم‌ نشات گرفته از اعتقادات دینی آنان و ارادت و دوستی آنان نسبت به نظام و انقلاب اسلامی است.

وی معرفی اصول، ارزش‌ها و آرمان‌ها، تکریم شخصیت امام راحل (ره)، تجلیل از شهدا و ایثارگران، بیان کارکرد بین‌المللی نظام اسلامی و مردمی بودن را جزو اولویت اصلی برنامه‌های کمیته‌های ستاد گرامیداشت دهه فجر این شهرستان برشمرد.

توحیدی اظهار داشت: حماسه 9 دی در پرتو بصیرت و ولایت‌مداری مردم همیشه در صحنه برای نظام اسلامی رقم خورد.

وی گفت: حضور به یادماندنی مردم در حماسه‌ی 9 دی بار دیگر پایبندی ملت در دفاع از اسلام و ارزش‌های انقلاب اسلامی را ثابت کرده است.

رئیس اداره تبلیغات و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شیروان هم در این نشست گفت: دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی سرآغاز آزادی و اقتدار ملت ایران است و مسئولان هر چه برای نظام تلاش کنند باز هم قادر به ادای دین خود به امام راحل و شهدا نیستند.

حجت‌الاسلام جعفر یونسی‌نژاد از انقلاب اسلامی به عنوان مهم‌ترین پدیده و معجزه قرآن یاد کرد و گفت: با شناخت دشمن و آشنایی با توطئه‌های آنان می‌توان انقلاب اسلامی را تداوم داد.

وی افزود: امروزه به برکت انقلاب اسلامی موج بیداری در جهان ایجاد شده که این همان صدور انقلاب به سایر کشورها است.

عضو شورای فرهنگ عمومی شیروان اظهار داشت: 9 دی‌ماه سال 88 روز بیعت ملت با رهبری و تجلی آحاد جامعه در برابر فتنه بود.

وی تصریح کرد: وظیفه ما در شرایط کنونی این است که بصیرت خود را که راه نجات است افزایش داده و مسیر رسیدن به قله کمال و سعادت را طی کنیم.

به گزارش فارس، در این نشست بر ضرورت بهره‌گیری از شیوه‌های جذاب فرهنگی و هنری و ارائه طرح‌های متنوع و خلاقانه در این مراسم تاکید شد و کمیته‌های مختلف به مسئولیت مسئولان اجرایی شیروان تشکیل و شرح وظایف هر یک از اعضا مشخص شد.

انتهای پیام/63002/م40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول