اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ماهنشان:

ملت ایران به فرمان رهبری حماسه 9 دی را خلق کردند

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ماهنشان گفت: ملت ایران به فرمان مقام معظم رهبری حماسه 9 دی را خلق کردند.

ملت ایران به فرمان رهبری حماسه 9 دی را خلق کردند

حجت‌الاسلام مهدی کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به حماسه 9 دی اظهار کرد: اهمیت و جایگاه حماسه 9 دی برای همیشه در تقویم کشورمان ثبت شده است.

وی با بیان اینکه نامگذاری حماسه 9 دی اهمیت و جایگاه این روز را در کشورمان نشان می‌دهد، تصریح کرد: در فتنه سال 88 افرادی به نام جمهوری اسلامی ایران حرمت‌شکنی کردند و در عاشورای حسینی این سال پرچم امام حسین (ع) را به آتش کشیدند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ماهنشان با بیان اینکه فتنه‌گران به روز عاشورای حسینی احترام قائل نشدند، افزود: ملت همیشه در صحنه ایران برای نشان دادن اتحاد و انسجام نظام در روز 9 دی در خیابان‌ها ریختند تا حمایت خود را از رهبری، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران به دشمنان نشان دهند.

این مسئول با اشاره به اینکه مسلمانان هر چه دارند از محرم و صفر است، گفت: ملت ایران به فرمان مقام معظم رهبری حماسه 9 دی را خلق کردند.

کریمی ادامه داد: مردم با حضور گسترده خود در 9 دی به دشمنان نشان دادند که نظام با نام امام حسین(ع) و عاشورای حسینی عجین شده و هیچگاه از انقلاب اسلامی ایران ناامید نمی‌شوند.

وی در ادامه به برخورد نظام جمهوری اسلامی ایران با فتنه‌گران اشاره کرد و بیان داشت: نحوه برخورد با فتنه‌گران بر عهده نظام قضایی کشورمان است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ماهنشان به برنامه‌های در نظر گرفته در روز 9 دی اشاره کرد و متذکر شد: برنامه‌های برگزار شده در 9 دی و سخنرانی مسئولان در این روز اهمیت این حماسه باشکوه را به جهانیان نشان می‌دهد.

این مسئول همچنین به مذاکرات 1+5 در ژنو اشاره کرد و اذعان داشت: ملت ایران همیشه در صحنه هستند و حمایت و پشتیبانی خود را از این مذاکرات نشان می‌دهند.

انتهای پیام/73008/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول