اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ویژه دی‌ماه امسال برگزار می‌شود

برگزاری 27 مسابقه کتاب‌خوانی آنلاین در خراسان‌شمالی

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان خراسان شمالی گفت: 27 مسابقه کتاب‌خوانی آنلاین ویژه دی‌ماه در این استان برگزار می‌شود.

برگزاری 27 مسابقه کتاب‌خوانی آنلاین در خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی، علی رحیمی با اشاره به اهمیت ارتقای مطالعه مفید و لزوم همگانی شدن آن در بین عموم جامعه اظهار داشت: به منظور نیل به این هدف و ترویج کتاب و کتاب‌خوانی و معرفی منابع فاخر و ارزشمند از راه‌های مختلفی می‌توان اقدام کرد که برگزاری مسابقات آنلاین و مکتوب ماهیانه کتاب‌خوانی یکی از این راه‌ها است.

وی درخصوص گروه مخاطب مسابقات کتاب‌خوانی دی‌ماه گفت: از تعداد 27 مسابقه آنلاین در حال برگزاری، 20 مسابقه کتاب‌خوانی ویژه عموم مخاطبان، یک مسابقه تخصصی ویژه کتابداران و 6 مسابقه ویژه نابینایان و کم‌بینایان خواهد بود.

رحیمی با بیان اینکه مسابقات کتاب‌خوانی آنلاین از طریق سایت شبکه کتاب‌خوانان حرفه‌ای به آدرس www.booki.ir برگزار می‌شود، افزود: فایل منابع مسابقات نیز از این آدرس قابل دریافت است و مسابقات از ابتدای دی‌ماه آغاز می‌شود و تا پایان این ماه ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: به نفرات برتر هر کدام از این مسابقات جوایز ارزنده‌ای از سوی اداره کل فرهنگی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور اهدا می‌شود.

انتهای پیام/63002/ط/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول