اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کتابخانه‎های عمومی فیروزکوه خبر داد

برگزاری 20 عنوان مسابقه کتاب و کتاب‎خوانی در فیروزکوه

رئیس اداره کتابخانه‎های عمومی شهرستان فیروزکوه از برگزاری 20 عنوان مسابقه کتاب و کتاب‎خوانی در فیروزکوه هر ماه با شرکت علاقه‌‏مندان خبر داد.

برگزاری 20 عنوان مسابقه کتاب و کتاب‎خوانی در فیروزکوه

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، سید محمدحسین حسینی ظهر امروز در دومین جلسه ستاد ساماند‎هی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در شهرستان فیروزکوه در سال 92 که با حضور مدیران دستگاه‎های عضو این ستاد برگزار شد، گفت: ماهانه 20 عنوان مسابقه کتاب و کتاب‎خوانی در این شهرستان برگزار می‏‌شود.

وی تصریح کرد: 60 عنوان مسابقات کتاب‎خوانی آنلاین نیز هر ماه در کتابخانه‎های سطح شهر فیروزکوه برگزار می‎شود.

رئیس اداره کتابخانه‎های عمومی شهرستان فیروزکوه افزود: بیشترین شرکت‎کنندگان این مسابقات از کارمندان شبکه بهداشت و درمان این شهرستان هستند و از 43 نفر برنده این رقابت‌‏ها، تاکنون 13 نفر از افراد اداره مذکور بوده‌‏اند.

حسینی گفت: 200 جلد کتاب از اواخر مرداد تا شهریورماه امسال به بوفه واقع در پارک کوهستان سپرده شد.

رئیس اداره کتابخانه‎های عمومی شهرستان فیروزکوه افزود: اغلب مسافرانی که از نقاط مختلف برای گردشگری و تفریح به این مکان در شهرستان فیروزکوه می‎آیند از این طرح استقبال خوبی داشتند.

وی تصریح کرد: پیشنهاد می‎کنیم این طرح فرهنگی در قالب برنامه‎های بهتر و فراگیرتر با همکاری دیگر دستگاه‎های مربوطه در شهرستان فیروزکوه انجام شود.

به گزارش فارس؛ شهرستان فیروزکوه از سه کتابخانه عمومی استاد امیری‏‌فیروزکوهی، حضرت ولیعصر (عج)ˈ در فیروزکوه و سلمان فارسی در شهر ارجمند با مجموع زیربنای یک‌هزار و 165 متر مربع برخوردار است که دارای ظرفیتی بالغ بر 196 صندلی بوده و 33 هزار و 909 عنوان کتاب در آن‌ها یافت می‏‌شود.

کتابخانه استاد امیری‏‌فیروزکوهی فیروزکوه از قدیمی‏‌ترین کتابخانه‌‏های استان تهران با حدود 60 سال قدمت است؛ کتابخانه حضرت ولیعصر (عج) از سال 1378 آغاز به کار کرده و تاسیس کتابخانه سلمان فارسی ارجمند در سال 1375 انجام شده است.

انتهای پیام/2568/م30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول