اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری گلستان:

رسانه ملی با جدیت در حوزه کتاب و کتابخوانی ورود کند

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری گلستان از رسانه ملی خواست تا در حوزه کتاب و کتابخوانی با جدیت ورود کند.

رسانه ملی با جدیت در حوزه کتاب و کتابخوانی ورود کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مهری مهدوی ظهر امروز در جلسه هماهنگی هشتمین نمایشگاه بزرگ کتاب گلستان در گرگان اظهار داشت: رسانه ملی خواسته یا ناخواسته تبدیل به قبله اول خانواده‎ها شده است لذا اگر این رسانه بتواند به درستی به معرفی کتاب و مطالعه مفید بپردازد در کاهش آسیب‎های اجتماعی موثر خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه در حوزه ترویج مطالعه باید موج‎آفرینی شود، تصریح کرد: هر چند موج ایجاد شده ضعیف است اما همه باید کمک کنیم تا در راستای نهضت مطالعه مفید نقش‎آفرین باشیم.

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری گلستان از اجرای طرح‎های آموزشی و فرهنگی در مدارس و دستگاه‎های اجرایی استان خبر داد و افزود: در طول چند سال اخیر بیش از 80 هزار زن خانوار اعم از روستایی، عشایری و بانوان دستگاه‎های اجرایی استان مورد آموزش‎های فرهنگی قرار گرفتند.

مهدوی بر لزوم تقویت و ترویج فرهنگ مطالعه در بین خانواده‎ها تاکید کرد و بیان داشت: تلاش شده تا کسانی که پشت تریبون‎ها مبادرت به ارائه سخنرانی در حوزه خانواده می‎کنند نسبت به ارائه عناوین کتاب برای مخاطبین اقدام کرده تا مردم با کتاب‎های مهم و تاثیرگذار آشنا شوند.

وی با بیان اینکه بیش از 50 جلد کتاب در اجرای طرح‎های آموزشی به مخاطبان ارائه شد، خاطرنشان کرد: بیشترین دغدغه این بود تا کتاب به عنوان یک کالای مهم به خانواده‎ها معرفی و در سبد عمومی گنجانده شود.

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری گلستان بیان داشت: از خانواده‎هایی که در حوزه مطالعه مفید نقش‎آفرین بودند تقدیر شده است گرچه در این راستا شناسایی افراد در حد بضاعت بوده و افراد بیشتری مشمول این تقدیر می‎شدند.

مهدوی گفت: بسیاری از خانواده‎ها هستند که در محافل خانوادگی به مطالعه بها می‎دهند که این موضوع باید به یک فرهنگ در جامعه تبدیل شود تا بتوانیم آنچه در حد انتظارات است را برآورده کنیم.

انتهای پیام/83001/ک30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول