اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار همدان تأکید کرد

ضرورت تشکیل قرارگاه فرهنگی در راستای توجه به منویات رهبری

فرماندار شهرستان همدان با مهم دانستن تشکیل قرارگاه فرهنگی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: حربه‌های دشمنان، ضرورت تشکیل قرارگاه فرهنگی را بیشتر کرده است.

ضرورت تشکیل قرارگاه فرهنگی در راستای توجه به منویات رهبری

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسن قهرمانی‌مطلق پیش از ظهر امروز در ستاد هماهنگی دهه فجر شهرستان همدان با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 اظهار کرد: انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی(ره) در سال 57 با شکل‌گیری قطب‌های مختلف و حتی با نادیده گرفتن دین در کشور ایجاد شد.

وی افزود: امام خمینی(ره) با همکاری مردم توانستند به تشکیل طرحی نو در کشور بپردازند که با وجود نوپا بودن بتواند در جهان نمایان و تا به امروز در مسیر خود سربلند باشد.

فرماندار شهرستان همدان پیروزی انقلاب اسلامی را مدیون پایداری مردم و رهنمودهای‌ مقام معظم رهبری دانست و افزود: اگر مقاومت مردم و رهنمودهای رهبری نبود، نظام جمهوری اسلامی ایران در مقابل گردنه‌های پرپیچ و خم شکست می‌خورد.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای براندازی نظام جمهوری اسلامی افزود: جنگ تحمیلی، اعمال انواع تحریم‌ها و تهدیدها از موضوعاتی بوده که با هدف براندازی انقلاب اسلامی انجام شده، اما توسط مردم به ویژه نیروهای عظیم امنیتی و انتظامی از جمله سپاه خنثی شده است.

قهرمانی‌مطلق با مهم دانستن تشکیل قرارگاه فرهنگی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: حربه‌های دشمنان، ضرورت تشکیل قرارگاه فرهنگی را بیشتر کرده است.

وی دهه فجر را فرصتی برای بیان کارآمدی نظام دانست و افزود: باید کارآمدی این نظام را با شکوفایی در عرصه‌های مختلف به رخ همگان بکشیم.

فرماندار شهرستان همدان بیداری اسلامی را از نمودهای تبلور انقلاب اسلامی‌ دانست و افزود: وجود پربرکت مقام معظم رهبری و رهنمودهای ایشان در پیشرفت نظام ایران تأثیر بی‌بدیلی داشته است.

وی دهه فجر را فرصتی برای عمل به فرامین مقام معظم رهبری دانست و ابراز داشت: امروز که دشمنان به سکانداری مقام معظم رهبری در مدیریت مطلوب کشور اذعان دارند، نباید از اطاعت محض از ولایت عقب‌نشینی کنیم.

قهرمانی‌مطلق با تأکید بر بیان اثبات کارآمدی نظام و انقلاب اسلامی به جوانان افزود: توجه به سخنان مقام معظم رهبری در اجرای برنامه‌های اثرگذار مهم است و باید از برنامه‌هایی که فقط در راستای رفع تکلیف است، جلوگیری کنیم.

وی با بیان اینکه باید جوابگوی شهدا و جانبازان انقلاب باشیم، ابراز داشت: باید رسالت و وظیفه خود را به خوبی انجام دهیم، زیرا انقلاب اسلامی آسان به دست نیامده است.

فرماندار شهرستان همدان از تشکیل 20 کمیته در راستای اجرای برنامه‌های دهه فجر سال 92 خبر داد و افزود: نخستین برنامه با مسئولیت رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی انجام خواهد شد.

وی با اشاره به تشکیل دو ستاد در بخش مرکزی و شراء افزود: کمیته امنیت و انتظامات، طرح و پروژه، ارتباطات و اطلاع‌رسانی، زنان و بانوان، ایثارگران، اصناف، کارگری، بسیج و نیروهای مسلح، فرهنگیان و دانش‌آموزی، کودک و نوجوانان، مساجد و تشکل‌های اسلامی، قرآن و هیئت‌های مذهبی، ورزش و جوانان، همیاری و تشکل‌های مردمی، روستائی و عشایر و فرهنگی ـ هنری در راستای گرامیداشت دهه فجر فعالیت خواهند کرد.

قهرمانی‌مطلق با اشاره به اهمیت برنامه‌های کمیته اساتید و دانشجوئی در ایام دهه فجر افزود: جوانان و دانشگاهیان یکی از اهداف مورد هجمه دشمنان هستند که باید در خنثی‌سازی اهداف آنها افکار اثرگذاری داشته باشیم.

وی ادامه داد: کمیته فضاسازی، تزئینات، نظارت و ارزیابی نیز به مناسبت گرامیداشت دهه فجر تشکیل خواهد شد.

فرماندار شهرستان همدان افزود: برگزاری جشن‌های انقلاب با مردم‌محوری بسیار باشکوه‌تر و نتیجه بهتری خواهد داشت.

انتهای پیام/89026/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول