اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان قرچک:

تعامل با مطبوعات برای پیشرفت ورزش در بین جوانان ضروری است

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قرچک گفت: تعامل با مطبوعات برای پیشرفت ورزش در بین جوانان ضروری است و می‌تواند زمینه گرایش هر چه بیشتر مردم را به ورزش فراهم سازد.

تعامل با مطبوعات برای پیشرفت ورزش در بین جوانان ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حسین قاسی‌زاده ظهر امروز برای تعامل بیشتر با اصحاب رسانه با حضور در جمع خبرنگاران جنوب شرق تهران گفت: تعامل با مطبوعات برای پیشرفت ورزش در بین جوانان ضروری است و می‌تواند زمینه گرایش هرچه بیشتر مردم را به ورزش فراهم سازد و در نگاهی کلان‌تر برای تقویت ورزش قهرمانی کمک مؤثری کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قرچک با اشاره به لزوم تعامل بین اداره ورزش و جوانان با رسانه‌ها اظهار داشت: یک تعامل سازنده بین متولیان ورزش و رسانه‌ها بی‌شک می‌تواند آثار مثبتی را برای ورزش هر منطقه در پی داشته باشد.

وی افزود: در شهرستان پرجمعیت قرچک با وجود پتانسیل‌های فراوان ورزشی که در بین جوانان وجود دارد، نیاز است رسانه‌ها هم به حمایت ورزش منطقه بیایند و خوشبختانه با نگاه خوبی که اهالی رسانه به ورزش منطقه دارند یک روند مثبت در انعکاس رویدادهای ورزشی قرچک شروع شده که امیدواریم ثمره این تعامل وقوع قهرمانی‌های هر چه بیشتر در بین ورزشکاران این شهرستان باشد.

انتهای پیام/2462/س20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول