اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای مدت 4 سال

رئیس جدید هیئت ورزش‌های رزمی استان قم معرفی شد

با برگزاری مجمع انتخابات، رئیس جدید هیئت ورزش‌های رزمی استان قم انتخاب و برای مدت چهار سال معرفی و منصوب شد.

رئیس جدید هیئت ورزش‌های رزمی استان قم معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مجمع انتخابات ریاست جدید هیئت ورزش‌های رزمی استان قم با حضور محمد نوحی رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی و عباس جهان‌بینی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم و اعضای مجمع هیئت ورزش‌های رزمی استان قم برگزار شد.

در ابتدای این مجمع که در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان قم برگزار شد، عباس جهان‌بینی نایب رئیس مجمع در سخنانی بر اهمیت تلاش بیشتر بر پویایی رشته‌های مختلف زیر مجموعه هیئت ورزش‌های رزمی در قم تاکید کرد. سپس محمد نوحی رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی به تحلیل عملکرد هیئت قم پرداخت و محمدهادی رشیدی دبیر سابق این هیئت نیز گزارشی از فعالیت چهار ساله دوره قبل این هیئت به ریاست مهدی اردستانی به حاضرین در مجمع ارائه کرد.

در حالی که در شروع مجمع بیاتی یکی از چهار کاندیدای ریاست هیئت ورزش‌های رزمی قم از حضور در انتخابات انصراف داد، در ادامه نوبت به سه کاندیدای دیگر احراز ریاست هیئت ورزش‌های رزمی استان قم یعنی محمدجواد فرد، جواد محمدزاده و مهدی مسیبی رسید و هر کدام در مدت پنج دقیقه برنامه‌های خود را برای ریاست چهار سال آینده هیئت ورزش‌های رزمی استان قم ارائه کردند.

ادامه مجمع با رای‌گیری از بین سه کاندیدا همراه بود که البته در این بین به دلیل اینکه هیئت ورزش‌های رزمی قم سرپرست نداشت، یکی از رای‌ها به صورت خودکار و طبق قوانین مجمع کنار گذاشته شد تا رای‌گیری با حضور 16 عضو مجمع انجام شود.

در پایان مرحله نخست رای‌گیری، حاضران در مجمع به مهدی مسیبی یکی از سه کاندیدای ریاست هیئت ورزش‌های رزمی قم تنها یک رای دادند، یک رای سفید بود و در رقابت بین محمدجواد فرد و جواد محمدزاده، هفت رای به هر یک از این دو کاندیدا اختصاص یافت تا کار در مرحله اول به تساوی آراء کشیده شود.

برای انتخاب نهایی رئیس جدید هیئت ورزش‌های رزمی استان قم، این مرتبه از بین 16 عضو حاضر در مجمع که واجد شرایط رای دادن بودند، رای‌گیری شد که در این مرحله جواد محمدزاده با اختصاص 10 رای به خود بالاتر از محمدجواد فرد که 6 رای را از آن خود کرده بود، به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم انتخاب شد.

جواد محمدزاده در حالی رای اعتماد اعضای مجمع هیئت ورزش‌های رزمی را برای احراز ریاست چهارساله این هیئت قهرمان‌پرور و موفق از آن خود کرد که پیش از این به عنوان دبیر هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی قم فعالیت کرده و از مربیان و ورزشکاران نام آشنای این رشته به شمار می‌رود.

انتهای پیام/78002/ب30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول