اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای استان مرکزی:

مجمع انتخابی هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای استان مرکزی کاملا قانونی بود

رئیس مرکز توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای استان مرکزی گفت: مجمع انتخابی هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی استان کاملا قانونی برگزار شده و حکم رئیس هیئت ابلاغ شده است.

مجمع انتخابی هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای استان مرکزی کاملا قانونی بود

مرتضی امیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به وجود برخی شایعات مبنی بر ابطال مجمع انتخابی هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی اظهار داشت: هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی به مدت دو سال به صورت سرپرستی اداره می‌شد که در این مدت اداره کل ورزش و جوانان استان پنج بار اقدام به برگزاری مجمع کرده و اقدامات مربوط به ثبت‌نام از کاندیداها و افرادی که صلاحیت احراز این پست را داشتند، به انجام رسانده و از طریق روزنامه‌ها اطلاع‌رسانی کرده است.

وی تصریح کرد: متاسفانه هر بار که قرار بود مجمع برگزار شود، به دلایل مختلف از جمله وقت نداشتن فدراسیون و اعتراض نامزدها مبنی بر اطلاع نداشتن و نامناسب بودن اطلا‌ع‌‌رسانی به تعویق می‌افتاد.

رئیس مرکز توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای استان مرکزی ادامه داد: در پی ابلاغ معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان مبنی بر تعیین تکلیف سرپرستی هیئت‌های ورزشی به استان‌های سراسر کشور، اداره کل ورزش و جوانان این استان نیز بار دیگر اقدام به برگزاری مجمع کرده و با اطلاع‌رسانی کار ثبت‌نام از نامزدها را آغاز کرد.

امیدی با اشاره به نامزدی چهار نفر از پیشکسوتان این رشته برای ریاست هیئت ورزش‌های قهرمانی گفت: در این مجمع سعید شمسی‌کلاهی، محمدصادق شمسی‌کلاهی، محمد صالحی و تیمور همتی ‌هزاوه‌‌ای که از مربیان و پیشکسوتان با تجربه این رشته پهلوانی بودند به عنوان نامزد احراز ریاست این هیئت ثبت‌نام کردند که مراحل قانونی مربوط به ثبت‌نام از طریق حراست پیگیری و تمام کارهای قانونی مربوط به مجمع برگزار شد.

وی افزود: روزی که قرار بود مجمع برگزار شود، رئیس فدراسیون به دلیل اینکه برای برگزاری مجمع به یکی دیگر از استان‌های کشور سفر کرده بود، فرصت حضور در استان مرکزی را نداشت و به جای خود دبیر فدراسیون به همراه نماینده و ناظر وزارت ورزش و جوانان به اراک سفر کردند.

رئیس مرکز توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای استان مرکزی با بیان اینکه مجمع انتخابی راس ساعت 14 روز 24 آذر ماه با حضور 15 نفر از اعضای مجمع برگزار شد، خاطرنشان ساخت: در این مجمع نماینده مربیان، نماینده دلیجان و ورزشکاران حضور نداشتند.

وی ادامه داد: هر کدام از نامزدها طبق قانون به مدت هفت دقیقه صحبت کرده و برنامه‌های خود را اعلام کردند، قبل از برگزاری انتخابات لیست نامزدها به تایید نماینده وزارت ورزش و دبیر فدراسیون رسید و رای‌گیری با حضور 15 نفر از اعضای مجمع بدون کوچک‌ترین مشکل و تنشی برگزار شد.

امیدی تصریح کرد: قبل از رای‌گیری محمدصادق شمسی‌کلاهی به نفع برادرش سعید شمسی‌کلاهی از نامزدی انصراف داد و در نهایت انتخابات بین سه نفر برگزار شد که در پایان محمد صالحی 9 رای، سعید شمسی کلاهی 5 رای و تیمور هزاوه‌ای یک رای را از آن خود کردند.

وی با بیان اینکه اعضای مجمع محمد صالحی را به عنوان رئیس هیئت انتخاب کردند، گفت: انتخابات مجمع به تایید نماینده و ناظر وزارت ورزش و جوانان رسید و بلافاصله حکم آقای صالحی ابلاغ شد و تا این لحظه نامه‌ای مبنی بر ابطال انتخابات از سوی فدراسیون و وزارت ورزش و جوانان ابلاغ نشده و شایعات موجود مبنی بر ابطال انتخابات بی پایه و اساس است.

رئیس مرکز توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای استان مرکزی ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان استان در سال جاری بیش از 16 مجمع انتخابی و عمومی را برگزار کرده که خوشبختانه این مجمع یکی از آرام‌ترین مجامع برگزار شده بود که بدون کوچک‌ترین مشکل و تنشی برگزار شد.

امیدی بیان داشت: قطعا ادامه شرایط فعلی به نفع این هیئت نبوده و ایجاد هرگونه شبهه و شایعه به پیکره این هیئت آسیب وارد می‌کند و اداره ورزش و جوانان از این شایعات آسیبی نخواهد دید.

وی خاطرنشان ساخت: هیئت ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای استان طی سال‌های اخیر هرچند در حوزه قهرمانی به موفقیت‌های خوبی دست یافته، اما در بعد همگانی و فرهنگی با عقب‌‌افتادگی‌های بسیاری مواجه شده که امیدواریم مدیریت جدید بتواند این عقب‌ماندگی‌ها را جبران کند.

انتهای پیام/87001/ب40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول