اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت ارومیه:

حماسه 9 دی برخاسته از بصیرت ملت ایران است

امام جمعه موقت ارومیه گفت: حماسه 9 دی برخاسته از بصیرت و دشمن‌شناسی ملت ایران است.

حماسه 9 دی برخاسته از بصیرت ملت ایران است

امام جمعه موقت ارومیه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: حماسه ماندگار 9 دی بدون شک بی‌نظیرترین حرکت مردمی تاریخ انقلاب اسلامی در حفاظت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران بود.

وی تصریح کرد: در این روز فصلی جدید از بصیرت، هوشیاری، دشمن‌شناسی و غیرت دینی و انقلابی در صحیفه تاریخ مبارزات مردم مسلمان ایران رقم زده و روز 9 دی ماه 88 را به واسطه حرکت عظیم، حیرت‌انگیز و فوق‌العاده مردم، در تاریخ ماندگار کرد.

امام جمعه موقت ارومیه خاطرنشان کرد: آنچه مهم است، بازخوانی حماسه ماندگاری بوده که به تعابیری انقلاب سوم نام گرفته، حماسه‌ای که در لحظه‌ای ناب به مدد حمایت از اصل و اصالت انقلاب اسلامی آمد و حیاتی دوباره به آن بخشید.

وی افزود: مقام معظم رهبری بارها در بیانات خود فرمودند« در 9 دی دست اراده الهی دیده شد وگرنه این کارها کارهایی نیست که با اراده امثال ما انجام بگیرد این کار خداست، این دست قدرت الهی است».

فخری خاطرنشان کرد: سال 88 در جریان انتخاب ریاست جمهوری مسائلی مطرح شده مبنی بر دروغ بزرگ تقلب که بهانه‌ برای توطئه دشمنان داخلی و خارجی به وجود آورد.

وی افزود: حماسه تاریخی 9 دی برخاسته از عوامل مختلفی چون بصیرت، دشمن‌شناسی، وقت‌شناسی و حضور مجاهدانه ملت بصیر ایران در برهه‌های حساس و تعیین کننده بود که باعث شد این روز تاریخ ساز به عنوان نقطه عطفی در معادلات انقلاب اسلامی در داخل و خارج از کشور ثبت شود.

امام جمعه موقت ارومیه گفت: حرمت شکنی بی محابا به ارزش‌های مقدس مردم در عاشورای سال 88 توسط فتنه‌گران علاوه بر نشان دادن ماهیت انحرافی این جریان سبب شد که خشم مقدس مردم به جوش بیاید تا حماسه تاریخی ملت ایران در 9 دی سرمنشا بسیاری از تحولات بعدی قرار گیرد.

وی ادامه داد: امروز به جرات می‌توان ادعا کرد حماسه تاریخی 9دی به عنوان تکیه‌گاه تصمیمات بزرگ در داخل کشور و همچنین در خارج از کشور شناخته شده است.

انتهای پیام/61007/ت30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول