اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اوقاف همدان:

سمت و سوی برنامه‌ها در جذب مردم به سمت امور وقفی باشد

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف استان همدان گفت: در هفت وقف، سمت و سوی برنامه‌ها در راستای جذب مردم به سمت امور وقفی باشد.

سمت و سوی برنامه‌ها در جذب مردم به سمت امور وقفی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسین قبادی ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی ستاد هفته وقف در استان همدان اظهار داشت: در راستای ترویج فرهنگ وقف در جامعه و مشارکت آحاد مختلف جامعه در این سنت حسنه برنامه‌های مختلفی در سطح استان به مناسبت هفته وقف برگزار می‌شود.

وی از نواختن زنگ وقف در مدرسه سیف‌الدوله ملایر خبر داد و گفت: برگزاری مسابقه سراسری وقف از دیگر برنامه‌های پیش رو در هفته وقف خواهد بود.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان افزود: برگزاری مسابقه وقف در بین دانش‌آموزان و فرهنگیان از دیگر برنامه‌هایی است که در این هفته انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه فضای استان باید در این مدت یک فضای وقفی باشد، ابراز داشت: سمت و سوی برنامه‌ها در راستای جذب مردم به سمت امور وقفی قرار گیرد.

قبادی تصریح کرد: در سال جاری صدا و سیما با اجرای یک‌هزار و 250 دقیقه برنامه در خصوص وقف توانسته برنامه‌های مطلوبی را در راستای اشاعه فرهنگ وقف اجرا کند.

وی در پایان سخنانش گفت: امیدورایم مردم در امورات وقفی وارد شده و نسبت به استقبال از این مهم توجه داشته باشند.

انتهای پیام/89007/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول